18.02.12, 21:13

Agencja Digital One dla marki Bobbi Brown na 15 światowych rynkach

Agencja przygotowała aplikację konkursową na Facebooka, zwyciężczynie lokalnych edycji wezmą udział w profesjonalnych sesjach zdjęciowych, a część z nich wyjedzie do Paryża.

Agencja Digital One przygotowała dla ekskluzywnej marki kosmetyków Bobbi Brown (The Estēe Lauder Companies) aplikację konkursową na Facebooka dla 15 rynków (14 krajów oraz region Bliskiego Wschodu). Punktem wyjścia był pomysł zaczerpnięty z działań Bobbi Brown w USA, jednak mechanika akcji została przystosowana do warunków międzynarodowych - zwyciężczyni zostanie wybrana spośród uczestniczek ze wszystkich 15 rynków objętych akcją, w dwuetapowej rywalizacji.

Konkurs rozpoczął się w piątek 17 lutego br. równocześnie w 20 krajach, w tym w Polsce. Poza naszym krajem będą to: Francja, Niemcy, Hiszpania, Austria, Szwajcaria, Holandia, Belgia, Dania, Węgry, Rosja, Turcja, Izrael, RPA, a także w ramach jednego regionu bliskowschodniego: Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuwejt, Bahrajn, Liban i Katar. Konkurs polega na wyborze dziewczyny, która najlepiej oddaje filozofię stojącą za marką Bobbi Brown, opisaną hasłem "Pretty Powerful". Uczestniczki konkursu uzupełniają kreatywnie zdanie „Jestem …, ponieważ…” i dodają swoje zdjęcia, na które pozostałe użytkowniczki głosują. Ostatecznie każdy z krajów wybiera jedną finalistkę, wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej głosów. Nagrodą jest sesja zdjęciowa i kosmetyki marki Bobbi Brown.

W etapie drugim globalnym, pojawiają się zdjęcia 15 finalistek, a użytkowniczki Facebooka mogą przez kilka tygodni głosować na swoje faworytki. Ten etap odbędzie się w maju i czerwcu. Pięć dziewcząt z największą liczbą głosów pojedzie w nagrodę do Francji, gdzie będzie uczestniczyć w międzynarodowym evencie z udziałem współpracujących z Bobbi Brown mistrzów makijażu w Galeries Lafayette w Paryżu. Następnie jedna z nich zostanie wskazana przez samą Bobbi Brown jako zwyciężczyni konkursu i nagrodzona wyjazdem do Nowego Jorku, gdzie będzie miała okazję poznać Bobbi Brown, oraz skorzystać z atrakcji przygotowanych przez firmę.

To nie pierwsze działania agencji Digital One dla marki kosmetyków. Jesienią ubiegłego roku przygotowana została m.in. strona internetowa oraz polski profil na Facebooku, który w krótkim czasie zdobył ponad 8 tysięcy użytkowniczek. Agencja Digital One współpracuje z Estée Lauder Companies długofalowo i strategicznie. Współpraca została zapoczątkowana prawie cztery lata temu, agencja obsługuje kilka brandów z portfolio tej firmy, przede wszystkim marki: Estēe Lauder, Clinique oraz właśnie Bobbi Brown.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).