06.04.12, 20:54
Mindshare Polska dla Volvo
Volvo Auto Polska rozstrzygnęła przegląd ofert na obsługę marki Volvo w social mediach.
Volvo Auto Polska rozstrzygnęła przegląd ofert na obsługę marki Volvo w social mediach. Za realizację zintegrowanej strategii komunikacyjnej w social mediach oraz kompleksową obsługę marki Volvo na fanpage’u Volvo Auto Polska na Facebooku będzie odpowiedzialny dom mediowy Mindshare Polska.
Volvo Auto Polska rozszerzyła tym samym zakres współpracy z domem mediowym Mindshare. Agencja dotychczas była odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, planowanie i realizację strategii mediowych dla Volvo. W wyniku przeglądu ofert, Volvo Auto Polska powierzyła zespołowi Mindshare również realizację zintegrowanej strategii promocji marki w social mediach, w tym m.in. koordynację działań na Facebooku na fanpage’u Volvo. Do zadań Mindshare będzie należało także monitorowanie aktywności i poziomu zaangażowania użytkowników. Dotychczasowym partnerem Volvo Auto Polska w zakresie działań na fanpage’u była agencja Euro RSCG Sensors.
"O wyborze oferty Mindshare zdecydowała m.in. dogłębna analiza kanałów komunikacji online, w szczególności rekomendacje dot. witryny Volvo i obecności marki w kanale YouTube. Do wyboru Mindshare przekonało nas analityczno-strategiczne podejście zespołu do optymalizacji działań w social mediach, a także znajomość trendów nowomediowych oraz rekomendacje innowacyjnych rozwiązań do strategii działań naszej marki" – powiedział Łukasz Wójcik, Communication Manager Volvo Auto Polska.
Rekomendacje działań w mediach społecznościowych dla Volvo Auto Polska opracował zespół pionu Invention, specjalizujący się w projektowaniu działań komunikacyjnych z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań nowomediowych oraz strategii komunikacji w social mediach.
"Volvo jest pierwszym klientem, dla którego już w 2000 roku realizowaliśmy kampanie w Internecie. Dotychczasowa, wieloletnia obsługa mediowa Volvo umożliwiła nam poznanie DNA marki, jej potencjału, a także oczekiwań konsumentów Volvo. Powierzenie Mindshare obsługi w mediach społecznościowych, to dla nas przede wszystkich dowód uznania dla strategicznych kompetencji naszych specjalistów. Jestem przekonana, że wykorzystanie doświadczeń Mindshare w zakresie social mediów przełoży się na biznesowy wzrost marki Volvo" – powiedziała Anna Sakowicz, Partner, Invention, Mindshare Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze