06.04.12, 20:54

Mindshare Polska dla Volvo

Volvo Auto Polska rozstrzygnęła przegląd ofert na obsługę marki Volvo w social mediach.

Volvo Auto Polska rozstrzygnęła przegląd ofert na obsługę marki Volvo w social mediach. Za realizację zintegrowanej strategii komunikacyjnej w social mediach oraz kompleksową obsługę marki Volvo na fanpage’u Volvo Auto Polska na Facebooku będzie odpowiedzialny dom mediowy Mindshare Polska.

Volvo Auto Polska rozszerzyła tym samym zakres współpracy z domem mediowym Mindshare. Agencja dotychczas była odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, planowanie i realizację strategii mediowych dla Volvo. W wyniku przeglądu ofert, Volvo Auto Polska powierzyła zespołowi Mindshare również realizację zintegrowanej strategii promocji marki w social mediach, w tym m.in. koordynację działań na Facebooku na fanpage’u Volvo. Do zadań Mindshare będzie należało także monitorowanie aktywności i poziomu zaangażowania użytkowników. Dotychczasowym partnerem Volvo Auto Polska w zakresie działań na fanpage’u była agencja Euro RSCG Sensors.

"O wyborze oferty Mindshare zdecydowała m.in. dogłębna analiza kanałów komunikacji online, w szczególności rekomendacje dot. witryny Volvo i obecności marki w kanale YouTube. Do wyboru Mindshare przekonało nas analityczno-strategiczne podejście zespołu do optymalizacji działań w social mediach, a także znajomość trendów nowomediowych oraz rekomendacje innowacyjnych rozwiązań do strategii działań naszej marki" – powiedział Łukasz Wójcik, Communication Manager Volvo Auto Polska.

Rekomendacje działań w mediach społecznościowych dla Volvo Auto Polska opracował zespół pionu Invention, specjalizujący się w projektowaniu działań komunikacyjnych z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań nowomediowych oraz strategii komunikacji w social mediach.

"Volvo jest pierwszym klientem, dla którego już w 2000 roku realizowaliśmy kampanie w Internecie. Dotychczasowa, wieloletnia obsługa mediowa Volvo umożliwiła nam poznanie DNA marki, jej potencjału, a także oczekiwań konsumentów Volvo. Powierzenie  Mindshare obsługi w mediach społecznościowych, to dla nas przede wszystkich dowód uznania dla strategicznych kompetencji naszych specjalistów. Jestem przekonana, że wykorzystanie doświadczeń Mindshare w zakresie social mediów przełoży się na biznesowy wzrost marki Volvo" – powiedziała Anna Sakowicz, Partner, Invention, Mindshare Polska.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).