06.04.12, 20:59

Ruszyła kampania reklamowa usługi Rachunki bez opłat

Wystartowała kolejna kampania reklamowa promująca opłacanie rachunków bez prowizji w oddziałach i placówkach partnerskich Alior Banku.

Wystartowała kolejna kampania reklamowa promująca opłacanie rachunków bez prowizji w oddziałach i placówkach partnerskich Alior Banku. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana taktycznymi emisjami w prasie oraz masowym mailingiem bezadresowym.

Możliwość opłacania rachunków za gaz, prąd, czynsz, telefon, telewizję bez prowizji w placówkach Alior Banku jest dostępna od lipca 2011 roku. Z oferty skorzystało już ponad 200 tysięcy osób. Usługa wspierana jest intensywną kampanią reklamową pod hasłem „Rachunki bez opłat”, wykorzystującą telewizję, Internet, ogólnopolską prasę oraz działania BTL.

W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest spot zatytułowany „Blok”. Jego emisja zaplanowana jest w ogólnopolskich stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP Info, TVN7 i TV4, a także w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych (m.in. TVN24, Puls, Polsat 2, Polsat News, Superstacja, TVN Turbo, Polsat Sport, Polsat Film, TV Polonia, TVP Seriale, TVP Sport, Polonia 1). Reklamy promujące ofertę ukażą się na najczęściej odwiedzanych stronach Telegazety (m.in. działy Auto Giełda i Pogoda). W ciągu miesiąca informacje o usłudze trafią do 1,25 mln widzów. Zaplanowane są także emisje reklam w bezpłatnych gazetkach wydawanych przez sieci dyskontów Kaufland i Biedronka oraz w tygodniku "Kropka TV" i w popularnych magazynach z krzyżówkami. Do potencjalnych klientów trafi także ponad 2 mln sztuk mailingu bezadresowego. Dodatkowo, w oddziałach i placówkach partnerskich Banku wyeksponowano materiały POS, a ich witryny oznakowano naklejkami promocyjnymi.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja PZL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Oddziały banku oznakowane zostały przez firmę Light.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).