06.04.12, 20:59

Wielka gra fabularna Plusa

Plus uruchomił grę online "Zaginięcie profesora Sempre". Gra jest niestandardowym elementem najnowszej kampanii reklamowej Plusa na Kartę.

Plus uruchomił grę online "Zaginięcie profesora Sempre". Gra jest niestandardowym elementem najnowszej kampanii reklamowej Plusa na Kartę. Użytkownicy zabawy mają szansę wcielić się w detektywów, rozwiązać zagadkę kryminalną i wygrać cenne nagrody.

"Zaginął profesor Wiktor Sempre, twórca teorii pojedynczości, w myśl której wszystko, co dobre, dzieje się tylko raz (za to nieszczęścia chodzą parami). W domu profesora znaleziono dwie łuski z pistoletu. Czy profesor został zamordowany?". Tak rozpoczyna się scenariusz gry „Zaginięcie profesora Sempre” będącej uzupełnieniem trwającej obecnie kampanii Plusa na kartę, która wykorzystuje wątki detektywistyczne.

Główny wątek tajemnicy w grze opiera się o założenia oferty Plusa na kartę, prezentując ją w angażujący, nieszablonowy sposób – poprzez wciągającą, interaktywną zabawę. Krąg podejrzanych o zamordowanie profesora Sempre rośnie w miarę rozwoju akcji, a zadaniem uczestników gry jest gromadzenie dowodów i poszlak, które doprowadzą do odkrycia tajemnicy. W trakcie gry uczestnik będzie między innymi mógł przesłuchiwać świadków – pojawią się takie postaci jak była żona profesora, gosposia, młoda kochanka, czy wyluzowany hip-hopowiec. Kto zatem zabił profesora? Kto miał dostateczny motyw? Każdy z nas może spróbować rozwiązać tę zagadkę.

Akcja "Zaginięcie profesora Sempre" potrwa od 5. do 30. marca 2012. W tym czasie na uczestników zabawy czekać będzie 13 zadań, pojawiających się w miarę rozwoju akcji. Każde dobrze wykonane zadanie to zgromadzone nowe punkty na koncie gracza (dodatkowe punkty można będzie również zbierać przy pomocy zadań specjalnych). Do gry będzie można dołączyć w każdym momencie – wystarczy tylko wykonać już udostępnione zadania.

Do akcji przygotowana została rozbudowana strona dostępna pod adresem www.ktodoladowal.pl. Podpowiedzi do zadań rozsiane będą w różnych miejscach sieci, w których jest obecny Plus – na stronie plus.pl, profilu Plusa w serwisach społecznościowych (Facebook, Google+, Nasza Klasa), na kanale filmowym Plusa na Youtube.com oraz w filmie umieszczonym na ipla.tv. Wskazówki będą również podawane przez Plusowego bota na Gadu-Gadu.

Na zwycięzców w grze czekają cenne nagrody – smartfony i telefony dla osób, które w ciągu zabawy zgromadzą największą ilość punktów (nagrodą główną jest smartfon Sony Xperia S) oraz kody na dowolne filmy w ipla.

"Zaginięcie profesora Sempre jest pierwszą tak bardzo rozbudowaną akcją brandingową w polskim Internecie. Łączy i integruje bardzo wiele różnych platform komunikacji online i działań w serwisach społecznościowych. Koncepcja angażowania użytkowników poprzez tego typu grę scenariuszową bierze swój początek w rosnącej fali popularności "grywalizacji" życia. Na potrzeby akcji powstał bardzo szczegółowo przygotowany scenariusz, którego zadaniem jest wprowadzenie gracza w klimat zagadek kryminalnych rodem z powieści Agathy Christie" – mówi Tomasz Broda, Kierownik ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel S.A.

Komentarze

Powiązane

20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.