06.04.12, 20:59

Wielka gra fabularna Plusa

Plus uruchomił grę online "Zaginięcie profesora Sempre". Gra jest niestandardowym elementem najnowszej kampanii reklamowej Plusa na Kartę.

Plus uruchomił grę online "Zaginięcie profesora Sempre". Gra jest niestandardowym elementem najnowszej kampanii reklamowej Plusa na Kartę. Użytkownicy zabawy mają szansę wcielić się w detektywów, rozwiązać zagadkę kryminalną i wygrać cenne nagrody.

"Zaginął profesor Wiktor Sempre, twórca teorii pojedynczości, w myśl której wszystko, co dobre, dzieje się tylko raz (za to nieszczęścia chodzą parami). W domu profesora znaleziono dwie łuski z pistoletu. Czy profesor został zamordowany?". Tak rozpoczyna się scenariusz gry „Zaginięcie profesora Sempre” będącej uzupełnieniem trwającej obecnie kampanii Plusa na kartę, która wykorzystuje wątki detektywistyczne.

Główny wątek tajemnicy w grze opiera się o założenia oferty Plusa na kartę, prezentując ją w angażujący, nieszablonowy sposób – poprzez wciągającą, interaktywną zabawę. Krąg podejrzanych o zamordowanie profesora Sempre rośnie w miarę rozwoju akcji, a zadaniem uczestników gry jest gromadzenie dowodów i poszlak, które doprowadzą do odkrycia tajemnicy. W trakcie gry uczestnik będzie między innymi mógł przesłuchiwać świadków – pojawią się takie postaci jak była żona profesora, gosposia, młoda kochanka, czy wyluzowany hip-hopowiec. Kto zatem zabił profesora? Kto miał dostateczny motyw? Każdy z nas może spróbować rozwiązać tę zagadkę.

Akcja "Zaginięcie profesora Sempre" potrwa od 5. do 30. marca 2012. W tym czasie na uczestników zabawy czekać będzie 13 zadań, pojawiających się w miarę rozwoju akcji. Każde dobrze wykonane zadanie to zgromadzone nowe punkty na koncie gracza (dodatkowe punkty można będzie również zbierać przy pomocy zadań specjalnych). Do gry będzie można dołączyć w każdym momencie – wystarczy tylko wykonać już udostępnione zadania.

Do akcji przygotowana została rozbudowana strona dostępna pod adresem www.ktodoladowal.pl. Podpowiedzi do zadań rozsiane będą w różnych miejscach sieci, w których jest obecny Plus – na stronie plus.pl, profilu Plusa w serwisach społecznościowych (Facebook, Google+, Nasza Klasa), na kanale filmowym Plusa na Youtube.com oraz w filmie umieszczonym na ipla.tv. Wskazówki będą również podawane przez Plusowego bota na Gadu-Gadu.

Na zwycięzców w grze czekają cenne nagrody – smartfony i telefony dla osób, które w ciągu zabawy zgromadzą największą ilość punktów (nagrodą główną jest smartfon Sony Xperia S) oraz kody na dowolne filmy w ipla.

"Zaginięcie profesora Sempre jest pierwszą tak bardzo rozbudowaną akcją brandingową w polskim Internecie. Łączy i integruje bardzo wiele różnych platform komunikacji online i działań w serwisach społecznościowych. Koncepcja angażowania użytkowników poprzez tego typu grę scenariuszową bierze swój początek w rosnącej fali popularności "grywalizacji" życia. Na potrzeby akcji powstał bardzo szczegółowo przygotowany scenariusz, którego zadaniem jest wprowadzenie gracza w klimat zagadek kryminalnych rodem z powieści Agathy Christie" – mówi Tomasz Broda, Kierownik ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel S.A.

Komentarze

Powiązane

07.12.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W najnowszej kampanii Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media.
07.12.23, 10:49
| reklama & PR » ludzie
Lidia Tofil wkrótce w szeregach Warsaw Creatives
Od stycznia 2024 r. Lidia Tofil dołączy do agencji Warsaw Creatives i obejmie stanowisko Head of Events.
07.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. 
07.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć. Fortuna z nową kampanią
Fortuna Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” przygotowane zostały spoty video z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny.
06.12.23, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w strukturze Biura Reklamy RAS Polska. Firma stawia na pozytywne doświadczenia klientów
Pod przewodnim hasłem „Customer Experience” wprowadzono nową strategię Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br.
06.12.23, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
06.12.23, 14:15
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanały Grupy Canal+ Polska ofercie przechodzą do portfolio Polsat Media
1 stycznia 2024 r. biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach TV należących do Grupy Canal+ Polska. Do końca br. za sprzedaż reklam w tych kanałach odpowiada TVN Media.
06.12.23, 11:21
| reklama & PR » informacje
dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini o kolejną markę
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy.
06.12.23, 09:49
| reklama & PR » informacje
Ferrero przedłuża współpracę z MullenLowe Warsaw
Firma Ferrero w Polsce przedłużyła współpracę z agencją MullenLowe Warsaw o kolejny rok. Po wygranym zeszłorocznym przetargu, zakres pracy agencji nadal obejmować będzie kompleksową obsługę kanałów marki KINDER mediach mediach społecznościowych.
06.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tchibo prowadzi świąteczną kampanię na Tik Toku
Należące do OMD Group agencje OMD oraz Resolution, prowadzą świąteczną kampanię Tchibo na platformie Tik Tok.