06.04.12, 21:00
Pierwsza kampania reklamowa Crime & Investigation Network
Crime & Investigation Network Polsat, kanał dokumentalny poświęconym zbrodniom i przestępstwom, należący do koncernu medialnego A+E Networks UK, joint venture A+E Networks z BSkyB, rozpoczyna w Polsce pierwszą kampanię reklamową promującą serial "Urodzeni, by zabijać?"
Crime & Investigation Network Polsat, kanał dokumentalny poświęconym zbrodniom i przestępstwom, należący do koncernu medialnego A+E Networks UK, joint venture A+E Networks z BSkyB, rozpoczyna w Polsce pierwszą kampanię reklamową promującą serial "Urodzeni, by zabijać?", emitowany co niedzielę o 22:00 od 4. marca.
W produkcji "Urodzeni, by zabijać" polscy widzowie poznają sześć profili sławetnych seryjnych morderców. Każdy z nich został szczegółowo zbadany przez psychologów, próbujących ustalić, jak mogło dojść do tak okrutnych zbrodni. Przedstawione zostaną szczegóły z dzieciństwa morderców, a także to, czy coś łączy te postacie. Na cykl składają się dokumenty o Tedzie Bundym, Charlesie Starkweatherze, Johnie Wayne Gacym, Aileen Wuornos, Richardzie Trentonie Chase i Albercie De Salvo.
Kampania reklamowa rozpoczęła się w sobotę 3 marca br. i potrwa cztery tygodnie. Obejmuje ona autopromocję na antenie kanałów z portfolio koncernu A+E Networks UK (HISTORY, HISTORY HD, Crime & Investigation Network Polsat), reklamę prasową (Tele Tydzień, Teleprogram, To & Owo, Kropka TV, Imperium TV, Super TV, Super Express TV, Tele Max, Dziennik Gazeta Prawna - Kultura TV, Kurier TV) oraz działania w Internecie.
Kreację przygotował dział marketingu A+E Networks UK. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD MediaDirection. Działania public relations dla serialu prowadzi On Board PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze