06.04.12, 21:01

TBWA \ TEQUILA dla marki Durex

Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA wygrała przetarg na stworzenie platformy aktywacyjnej dla młodych odbiorców marki Durex, należącej do portfolio firmy Reckitt Benckiser.

Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA wygrała przetarg na stworzenie platformy aktywacyjnej dla młodych odbiorców marki Durex, należącej do portfolio firmy Reckitt Benckiser. TBWA \ TEQUILA pokonała w przetargu cztery inne agencje.

Pierwszym projektem, zrealizowanym przez TBWA \ TEQUILA dla marki Durex, jest kampania pod hasłem "Twój Interes, Twoja Broszka". Kampania rozpoczyna się 9. marca i potrwa do końca 2012 roku. Jej głównym celem jest edukacja młodych ludzi rozpoczynających życie seksualne i zwrócenie ich uwagi na istotną rolę zabezpieczania się prezerwatywami.

Motywem przewodnim kampanii są krótkie filmy przedstawiające perypetie grupy przyjaciół, reprezentujących różne postawy, poglądy i opinie związane z życiem seksualnym. Bohaterowie przybrali kształty intymnych części ciała, stąd też hasło akcji, nawiązujące do tego, że w zdobywaniu wiedzy seksualnej przez młodych ludzi leży ich własny nteres. Filmy emitowane będą na stronie www.durexmowi.pl, profilu marki na Facebooku oraz na kanale YouTube. Strona internetowa, stworzona z myślą o młodych ludziach, będzie miejscem edukującym i oswajającym z tematami tabu, a także burzącym mity związane z życiem intymnym. Przewidziane są także dodatkowe aktywności w postaci konkursów zarówno na stronie kampanii, jak i profilu marki Durex na Facebooku.

Komentarze

Powiązane

26.02.24, 09:32
| reklama & PR » informacje
Van Purr będzie dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur przedłuża współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to już kolejny rok współpracy między marką a agencją.
24.02.24, 21:10
| reklama & PR » informacje
Zasmakuj w wygranej. 100 tys. zł główną nagrodą w loterii marki Winiary
Firma Nestlé Polska ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie ogólnopolskiej loterii audioteksowej dla majonezów marki WINIARY pod hasłem „Zasmakuj w wygranej!”.
24.02.24, 19:11
| reklama & PR » informacje
Butcher’s Pet Care promuje karmę dla psów i kotów
NAV agency we współpracy z firmą Butcher’s Pet Care, realizuje kampanię promującą karmę dla psów i kotów.
24.02.24, 13:44
| reklama & PR » informacje
VeloBank w nowej kampanii ulepsza walentynki i zaprasza do Świata Bardziej Love
Z okazji walentynek wystartowała wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku, która ma wpisywać się w rosnący trend doceniania siebie i swoich bliskich.
23.02.24, 19:45
| reklama & PR » ludzie
Zofia Dutkowska awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna awansowała Zofię Dutkowską na stanowisko senior music creative.
23.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Kamińska w zespole oLIVE media. Objęła stanowisko PR Team Leaderki
Do zespołu oLIVE media dołączyła Katarzyna Kamińska, która poprowadzi dział PR w obszarze komunikacji skupionej wokół tematów biznesowych, technologicznych, ekologicznych.
23.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jest tyle wspomnień do zobaczenia… Urodzinowa kampania Vision Express
Agencja Walk Creative przygotowała urodzinową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.
23.02.24, 15:25
| reklama & PR » informacje
Misje jak co dzień. Carrefour Polska chce pokazać swoje przewagi nad konkurencją
Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. Nowy koncept opracowany przez Saatchi & Saatchi pojawił się w całościowej komunikacji marki: kampaniach TV, digitalu, social mediach oraz materiałach in-store.
23.02.24, 12:43
| reklama & PR » informacje
Metrowe maskotki i wyjazd do bajkowego parku rozrywki w Paryżu do wygrania w loterii marki Lindt
Lindt & Sprüngli ponownie powierzył agencji UNIQUE ONE organizację wielkanocnej loterii promocyjnej „Loteria WielkaMOC spełniania marzeń z Lindt GOLD BUNNY”.
23.02.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.