06.04.12, 21:01

TBWA \ TEQUILA dla marki Durex

Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA wygrała przetarg na stworzenie platformy aktywacyjnej dla młodych odbiorców marki Durex, należącej do portfolio firmy Reckitt Benckiser.

Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA wygrała przetarg na stworzenie platformy aktywacyjnej dla młodych odbiorców marki Durex, należącej do portfolio firmy Reckitt Benckiser. TBWA \ TEQUILA pokonała w przetargu cztery inne agencje.

Pierwszym projektem, zrealizowanym przez TBWA \ TEQUILA dla marki Durex, jest kampania pod hasłem "Twój Interes, Twoja Broszka". Kampania rozpoczyna się 9. marca i potrwa do końca 2012 roku. Jej głównym celem jest edukacja młodych ludzi rozpoczynających życie seksualne i zwrócenie ich uwagi na istotną rolę zabezpieczania się prezerwatywami.

Motywem przewodnim kampanii są krótkie filmy przedstawiające perypetie grupy przyjaciół, reprezentujących różne postawy, poglądy i opinie związane z życiem seksualnym. Bohaterowie przybrali kształty intymnych części ciała, stąd też hasło akcji, nawiązujące do tego, że w zdobywaniu wiedzy seksualnej przez młodych ludzi leży ich własny nteres. Filmy emitowane będą na stronie www.durexmowi.pl, profilu marki na Facebooku oraz na kanale YouTube. Strona internetowa, stworzona z myślą o młodych ludziach, będzie miejscem edukującym i oswajającym z tematami tabu, a także burzącym mity związane z życiem intymnym. Przewidziane są także dodatkowe aktywności w postaci konkursów zarówno na stronie kampanii, jak i profilu marki Durex na Facebooku.

Komentarze

Powiązane

21.03.23, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w Media Choice. Nowe osoby i awanse
W ostatnim czasie w domu mediowym Media Choice miały miejsce znaczące zmiany, polegające na rozszerzeniu działalności niektórych działów, co zaowocowało zatrudnieniem nowych pracowników oraz przeprowadzeniem reorganizacji wewnętrznej.
20.03.23, 20:30
| reklama & PR » informacje
Nic nie musisz. Wszystko możesz. Kampania marki KROSS
W marcu br. ruszyła nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów KROSS pod hasłem „Nic nie musisz. Wszystko możesz”. Marka rozpoczyna sezon motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję.
20.03.23, 19:35
| reklama & PR » informacje
Soundly by Platige. Studio Platige Sound od teraz działa pod nową nazwą
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
20.03.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Labcon i Mediaplus drugi rok z rzędu realizują kampanię dla marki Nutribullet
Trwa kampania świadomościowa marki Nutribullet, która znana jest z produkcji blenderów osobistych zaprojektowanych tak, aby zachować pełnię składników odżywczych i witamin w przygotowywanych potrawach. Po raz kolejny kampania jest realizowana przez agencję Labcon i dom mediowy Mediaplus.
20.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nie wiem. Nie jestem lekarzem. Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk zaangażowani w kampanię Galdermy
Galderma producent innowacyjnych produktów dermatologicznych do pielęgnacji, estetyki i leczenia schorzeń skóry rozpoczął kampanię „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającej na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
20.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Traw beton, krzew zieleń. Ruszyła kampania grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1.
20.03.23, 12:50
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. 
20.03.23, 11:37
| reklama & PR » informacje
Mateusz Gessler ambasadorem marki Somat
Marka Somat znana z produktów do zmywania naczyń w zmywarkach, nawiązuje długofalową współpracę z Mateuszem Gesslerem, szefem kuchni, właścicielem restauracji i prowadzącym programy o tematyce kulinarnej.
20.03.23, 09:38
| reklama & PR » informacje
Łowicz wprowadza Extra Kwaśne dżemy do swojej oferty
Marka Łowicz (Maspex) wprowadza do swojej oferty Extra Kwaśne dżemy, które będą dostępne w dwóch wersjach.
20.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędzaj cały dzień z Intermarché. Kampania sieci Intermarché
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.