06.04.12, 21:02
Radomska kampania reklamowa Feel The Chill
Pierwsze w Polsce, samoobsługowe yogurt bary Feel The Chill rozpoczęły w Radomiu dwutygodniową kampanię reklamową (od 7 marca br.) w lokalnych mediach: Radio ESKA, Radio Rekord FM oraz radiowęźle w Galerii Słonecznej.
Pierwsze w Polsce, samoobsługowe yogurt bary Feel The Chill rozpoczęły w Radomiu dwutygodniową kampanię reklamową (od 7 marca br.) w lokalnych mediach: Radio ESKA, Radio Rekord FM oraz radiowęźle w Galerii Słonecznej.
Początek kampanii wiąże się ze słodką, graficzną rewolucją oraz wprowadzeniem nowej oferty świeżych soków we wszystkich yogurt barach Feel The Chill, a także lokalnej oferty yogurtowej tylko dla Radomia: Yogo-Solo i Yogo-Trio. Na potrzeby działań reklamowych nagrano piosenkę firmową na bazie, której powstały 30’ i 15’ sekundowe spoty radiowe.
Twarzą i głosem kampanii reklamowej w Radomiu jest lokalny artysta i wokalista - Paweł Mosiołek, laureat wielu prestiżowych projektów muzycznych. Piosenkę Feel The Chill – „The Song” wyprodukowano w Fader Studio w Warszawie z producentem muzycznym Arkiem Nawrockim. Aranż muzyczny zagrali muzycy: Piotr Aleksandrowicz (gitara), sekcja dęta w składzie: Andrzej Rękas (puzon), Leszek Szczerba (saksofon tenorowy), Przemysław Kostrzewa (trąbka), a także Arek Nawrocki, który zagrał partie instrumentów klawiszowych i basu, zajął się również programowaniem bębnów oraz miksem. Spot i aranżacja muzyczna odzwierciedlają charakter, wizerunek oraz filozofię marki Feel The Chill – Fit&Fun.
„Wraz z rozpoczęciem kampanii reklamowej w Radomiu, uruchomiliśmy na Facebooku aplikację dla fanów, umożliwiającą pobranie kuponu rabatowego na zakup mrożonego yogurtu Feel The Chill. Po zakończeniu emisji spotów radiowych będziemy kontynuować działania promocyjne nowej oferty - Yogo-Solo i Yogo-Trio na terenie Radomia: indoor i outdoor z wizerunkiem Pawła Mosiołka. Radom to miasto, w którym powstał pierwszy yogurt bar Feel The Chill i już w kwietniu 2012 rok będziemy obchodzić swoje pierwsze urodziny. Stąd pomysł na rozpoczęcie słodkiej rewolucji w mediach lokalnych właśnie w Radomiu” – mówi Mateusz Stachowiak Prezes Zarządu Feel The Chill.
Działania marketingowe, PR oraz zakup mediów planuje i realizuje Agnieszka Sadzikowska AS Media Design. Za kreację graficzną materiałów reklamowych, a także nową wizualizację i szatę graficzną samoobsługowych yogurt barów, odpowiada Tomasz Bieńkowski firma GRAF!T.
Kolejne, lokalne działania reklamowe planowane są na koniec marca/kwiecień 2012 i w Katowicach, gdzie firma uruchomi nowy bar Feel The Chill w Centrum Handlowym Silesia City Center,.
Komentarze