06.04.12, 21:02

Radomska kampania reklamowa Feel The Chill

Pierwsze w Polsce, samoobsługowe yogurt bary Feel The Chill rozpoczęły w Radomiu dwutygodniową kampanię reklamową (od 7 marca br.) w lokalnych mediach: Radio ESKA, Radio Rekord FM oraz radiowęźle w Galerii Słonecznej. 

Pierwsze w Polsce, samoobsługowe yogurt bary Feel The Chill rozpoczęły w Radomiu dwutygodniową kampanię reklamową (od 7 marca br.) w lokalnych mediach: Radio ESKA, Radio Rekord FM oraz radiowęźle w Galerii Słonecznej. 

Początek kampanii wiąże się ze słodką, graficzną rewolucją oraz wprowadzeniem nowej oferty świeżych soków we wszystkich yogurt barach Feel The Chill, a także lokalnej oferty yogurtowej tylko dla Radomia: Yogo-Solo i Yogo-Trio. Na potrzeby działań reklamowych nagrano piosenkę firmową na bazie, której powstały 30’ i 15’ sekundowe spoty radiowe.

Twarzą i głosem kampanii reklamowej w Radomiu jest lokalny artysta i wokalista - Paweł Mosiołek, laureat wielu prestiżowych projektów muzycznych. Piosenkę Feel The Chill – „The Song” wyprodukowano w Fader Studio w Warszawie z producentem muzycznym Arkiem Nawrockim.  Aranż muzyczny zagrali muzycy: Piotr Aleksandrowicz (gitara), sekcja dęta w składzie: Andrzej Rękas (puzon), Leszek Szczerba (saksofon tenorowy), Przemysław Kostrzewa (trąbka), a także Arek Nawrocki, który zagrał partie instrumentów klawiszowych i basu, zajął się również programowaniem bębnów oraz miksem. Spot i aranżacja muzyczna odzwierciedlają charakter, wizerunek oraz filozofię marki Feel The Chill – Fit&Fun.

Wraz z rozpoczęciem kampanii reklamowej w Radomiu, uruchomiliśmy na Facebooku aplikację dla fanów, umożliwiającą pobranie kuponu rabatowego na zakup mrożonego yogurtu Feel The Chill.  Po zakończeniu emisji spotów radiowych będziemy kontynuować działania promocyjne nowej oferty - Yogo-Solo i Yogo-Trio na terenie Radomia: indoor i outdoor z wizerunkiem Pawła Mosiołka. Radom to miasto, w którym powstał pierwszy yogurt bar Feel The Chill i już w kwietniu 2012 rok będziemy obchodzić swoje pierwsze urodziny. Stąd pomysł na rozpoczęcie słodkiej rewolucji w mediach lokalnych właśnie w Radomiu” – mówi Mateusz Stachowiak Prezes Zarządu Feel The Chill.

Działania marketingowe, PR oraz zakup mediów planuje i realizuje Agnieszka Sadzikowska AS Media Design. Za kreację graficzną materiałów reklamowych, a także nową wizualizację i szatę graficzną samoobsługowych yogurt barów, odpowiada Tomasz Bieńkowski firma GRAF!T.

Kolejne, lokalne działania reklamowe planowane są na koniec marca/kwiecień 2012 i w Katowicach, gdzie firma uruchomi nowy bar Feel The Chill w Centrum Handlowym Silesia City Center,.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).