06.04.12, 21:06

DotPR wzmacnia zespół

Do zespołu dotPR dołączyły 2 kolejne osoby. Karolina Górowska i Marta Bartoszczyk objęły stanowiska w randze Account Manager.

Do zespołu dotPR dołączyły 2 kolejne osoby. Karolina Górowska i Marta Bartoszczyk objęły stanowiska w randze Account Manager. Do obowiązków nowo zatrudnionych osób należeć będzie kompleksowe zarządzanie projektami prowadzonymi na rzecz klientów agencji.

Marta Bartoszczyk to absolwentka politologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wcześniej pracowała m.in. w PR Kwadrat, gdzie realizowała działania dla firm z branży finansowej (Masterlease Polska oraz LHI Leasing Polska), a także w PRIMUM PR, gdzie pracowała dla takich firm, jak: PARP, Wydawnictwo Bauer, Polski Lek. W dotPR Marta zajmie się tworzeniem strategii i prowadzeniem działań PR dla podmiotów z branży finansowej.

Karolina Górowska skończyła wydziały Neofilologii i Nauk Społecznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wcześniej pracowała m.in. jako Project Manager w agencji adStone, gdzie realizowała projekty m.in. dla Zielonej Budki, Falck Medycyna czy sieci sklepów Ski Team. W dotPR Karolina będzie odpowiadała za działania dla klientów z branży e-commerce.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).