06.04.12, 21:10
Equinox Polska dla Mennicy Polskiej
Niezależny dom mediowy Equinox Polska rozpoczął współpracę ze spółką Mennica Polska – producentem monet i numizmatów.
Niezależny dom mediowy Equinox Polska rozpoczął współpracę ze spółką Mennica Polska – producentem monet i numizmatów. Equinox odpowiedzialny będzie za planowanie kampanii i zakup mediów. Współpraca obejmie również doradztwo w zakresie kompleksowej i skutecznej komunikacji marketingowej.
Pierwszą, przygotowaną przez dział Equinox Interactive, kampanią dla nowego klienta jest akcja promująca nowy portal internetowy Mennicy Polskiej, w którym można kupować przede wszystkich złoto inwestycyjne jak również drogocenne kamienie i srebro.
Celem akcji jest zwiększenie świadomości marki oraz budowanie wizerunku portalu internetowego Mennicy Polskiej jako źródła informacji i platformy inwestycji w kruszce. Kampania portalu inwestycyjnego skierowana jest do biznesmenów i opiera się na wykorzystaniu narzędzi pozwalających na precyzyjne dotarcie do grupy celowej zainteresowanej inwestycjami. Equinox Interactive zaplanował kampanię internetową w największych portalach finansowych, wspartą mediami biznesowymi oraz lifestylowymi, pozwalającymi na dotarcie do grupy biznesowej „po godzinach”. W kampanii wykorzystane zostało targetowanie behawioralne. Jednocześnie reklamy portalu Mennicy będą obecne w wydaniach tygodnika "Newsweek" na iPadach. Całość kampanii wsparta jest działaniami SEM w wyszukiwarkach. Ostatnią odsłoną akcji promocyjnej będzie komunikacja digital signage, zaplanowana na ekranach LCD w autobusach przewożących podróżnych na lotniskach.
Kreację kampanii przygotowała Unia Interactive. Działania reklamowe portalu inwestycyjnego Mennicy Polskiej rozpoczęła się 14. marca br. i z różnym natężeniem trwać będzie przez cały rok.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze