06.04.12, 21:10

Equinox Polska dla Mennicy Polskiej

Niezależny dom mediowy Equinox Polska rozpoczął współpracę ze spółką Mennica Polska – producentem monet i numizmatów.

Niezależny dom mediowy Equinox Polska rozpoczął współpracę ze spółką Mennica Polska – producentem monet i numizmatów. Equinox odpowiedzialny będzie za planowanie kampanii i zakup mediów. Współpraca obejmie również doradztwo w zakresie kompleksowej i skutecznej komunikacji marketingowej.

Pierwszą, przygotowaną przez dział Equinox Interactive, kampanią dla nowego klienta jest akcja promująca nowy portal internetowy Mennicy Polskiej, w którym można kupować przede wszystkich złoto inwestycyjne jak również drogocenne kamienie i srebro.

Celem akcji jest zwiększenie świadomości marki oraz budowanie wizerunku portalu internetowego Mennicy Polskiej jako źródła informacji i platformy inwestycji w kruszce. Kampania portalu inwestycyjnego skierowana jest do biznesmenów i opiera się na wykorzystaniu narzędzi pozwalających na precyzyjne dotarcie do grupy celowej zainteresowanej inwestycjami. Equinox Interactive zaplanował kampanię internetową w największych portalach finansowych, wspartą mediami biznesowymi oraz lifestylowymi, pozwalającymi na dotarcie do grupy biznesowej „po godzinach”. W kampanii wykorzystane zostało targetowanie behawioralne. Jednocześnie reklamy portalu Mennicy będą obecne w wydaniach tygodnika "Newsweek" na iPadach. Całość kampanii wsparta jest działaniami SEM w wyszukiwarkach. Ostatnią odsłoną akcji promocyjnej będzie komunikacja digital signage, zaplanowana na ekranach LCD w autobusach przewożących podróżnych na lotniskach.

Kreację kampanii przygotowała Unia Interactive. Działania reklamowe portalu inwestycyjnego Mennicy Polskiej rozpoczęła się 14. marca br. i z różnym natężeniem trwać będzie przez cały rok.

Komentarze

Powiązane

15.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Klubik pełen punkcików. Akcja promocyjna marki Gerber
Agencja UNIQUE ONE, na zlecenie firmy Nestle, organizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla marki Gerber.
15.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
GIGAnci Życia. Plus na Kartę wprowadza nowy format komunikacyjny
Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia. Kampania promuje nową ofertę Plusa, w której klienci mogą otrzymać 6400 GB.
15.06.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Dąbrowski przeszedł z Burda Media do Grupy Iberion
Jacek Dąbrowski dołączył do zespołu sprzedaży Grupy Iberion. Wcześniej był związany z firmą Burda Media.
14.06.24, 20:15
| reklama & PR » informacje
Jakość z natury. Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na naturalne procesy powstawania wody źródlanej
Wraz z początkiem czerwca br. wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.
14.06.24, 18:15
| reklama & PR » informacje
Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu br. kampanii. 
14.06.24, 17:57
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansowały w strukturach należącej do Group One spółki MarTech & e-commerce connected Salestube. Pobikrowska objęła stanowisko Senior Media Operations Director, a Niekraszewicz awansowała na stanowisko Senior Business Development Director.
14.06.24, 17:03
| reklama & PR » informacje
Zielona loteria PGE. Spółka PGE Obrót promuje usługi online
W wyniku wygranego przetargu, PGE Obrót Spółka Akcyjna powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Zielona loteria PGE”.
14.06.24, 14:05
| reklama & PR » ludzie
Alina Lysychkina została COO w adcookie
Agencja adcookie dokonała zmian w strukturze zarządczej. Nowo utworzoną funkcję chief operating officer objęła Alina Lysychkina. Dołączyła także do zarządu spółki.
14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.