06.04.12, 21:10

Equinox Polska dla Mennicy Polskiej

Niezależny dom mediowy Equinox Polska rozpoczął współpracę ze spółką Mennica Polska – producentem monet i numizmatów.

Niezależny dom mediowy Equinox Polska rozpoczął współpracę ze spółką Mennica Polska – producentem monet i numizmatów. Equinox odpowiedzialny będzie za planowanie kampanii i zakup mediów. Współpraca obejmie również doradztwo w zakresie kompleksowej i skutecznej komunikacji marketingowej.

Pierwszą, przygotowaną przez dział Equinox Interactive, kampanią dla nowego klienta jest akcja promująca nowy portal internetowy Mennicy Polskiej, w którym można kupować przede wszystkich złoto inwestycyjne jak również drogocenne kamienie i srebro.

Celem akcji jest zwiększenie świadomości marki oraz budowanie wizerunku portalu internetowego Mennicy Polskiej jako źródła informacji i platformy inwestycji w kruszce. Kampania portalu inwestycyjnego skierowana jest do biznesmenów i opiera się na wykorzystaniu narzędzi pozwalających na precyzyjne dotarcie do grupy celowej zainteresowanej inwestycjami. Equinox Interactive zaplanował kampanię internetową w największych portalach finansowych, wspartą mediami biznesowymi oraz lifestylowymi, pozwalającymi na dotarcie do grupy biznesowej „po godzinach”. W kampanii wykorzystane zostało targetowanie behawioralne. Jednocześnie reklamy portalu Mennicy będą obecne w wydaniach tygodnika "Newsweek" na iPadach. Całość kampanii wsparta jest działaniami SEM w wyszukiwarkach. Ostatnią odsłoną akcji promocyjnej będzie komunikacja digital signage, zaplanowana na ekranach LCD w autobusach przewożących podróżnych na lotniskach.

Kreację kampanii przygotowała Unia Interactive. Działania reklamowe portalu inwestycyjnego Mennicy Polskiej rozpoczęła się 14. marca br. i z różnym natężeniem trwać będzie przez cały rok.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).