06.04.12, 21:11

#InGdansk – nowa kampania social media dla Gdańska

Ruszyła nowa kampania Gdańska w mediach społecznościowych, skierowana do zagranicznych turystów.

Ruszyła nowa kampania Gdańska w mediach społecznościowych, skierowana do zagranicznych turystów. W działaniach zostaną wykorzystane kanały społecznościowe najlepiej dopasowane do zainteresowań i stopnia wykorzystania nowych technologii przez osoby z grupy docelowej – Twitter, Foursquare, Facebook, a także Google+. Kampania opierać się będzie na promowaniu hashtagu #InGdansk, a działania będą prowadzone w języku angielskim. Koncepcję przygotowała agencja Personal PR.

"Kampania ma na celu promowanie Gdańska szczególnie podczas UEFA Euro 2012TM. Spodziewamy się, że Gdańsk w tym czasie może odwiedzić nawet  kilkaset tysięcy zagranicznych turystów. Jako Miasto Gospodarz chcemy zaoferować naszym gościom jak najciekawsze atrakcje i umożliwić im poznawanie miasta poprzez dobrą zabawę" – mówi Anna Zbierska, Dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.

#InGdansk to wspólne hasło dla wszystkich wykorzystanych w kampanii kanałów. Szczególny nacisk zostanie położony na obecność Gdańska w serwisach Twitter i Foursquare. "Działania te są zintegrowane z komunikacją w pozostałych kanałach, na Facebooku i Google+. Aktualnie współpracujemy z Foursquare’m w celu aktywizacji różnych atrakcyjnych lokalizacji w Gdańsku tak, by podczas UEFA Euro 2012TM turyści mogli korzystać z ciekawych ofert" – mówi Marta Laskowska, Social Media Manager w Personal PR.

W kampanii zaplanowano też różne konkursy. Między innymi, na czas UEFA Euro 2012TM zostanie wyłoniony korespondent w social media, który będzie relacjonował wydarzenia i promował #InGdansk wśród osób odwiedzających miasto. W ten sposób w promowanie miasta zostaną zaangażowani także mieszkańcy.

"Wykorzystanie hashtagu #InGdansk daje nam perspektywę kontynuacji spójnych działań promocyjnych także po zakończeniu UEFA Euro 2012TM. Planujemy promowanie #InGdansk również offline. Informacja o hashtagu będzie pojawiać się w różnego rodzaju materiałach promocyjnych miasta, między innymi w reklamach w zagranicznej prasie" – mówi Ewa Salamon z Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.

Za koncepcję i realizację działań w kampanii, w tym pomysł promowania Gdańska poprzez hashtag #InGdansk, odpowiedzialna jest gdańska agencja Personal PR, której oferta została wybrana spośród innych agencji z całej Polski. O wyborze agencji zadecydował pomysł, zaproponowany sposób komunikacji i kompleksowość działań.

Komentarze

Powiązane

20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.