06.04.12, 21:11

Wiosenna kampania SALES LINK dla Bridgestone

Agencja field marketingowa SALES LINK realizuje wiosenną kampanię promocyjną dla marki Bridgestone - producenta opon i wyrobów gumowych.

Agencja field marketingowa SALES LINK realizuje wiosenną kampanię promocyjną dla marki Bridgestone - producenta opon i wyrobów gumowych. W ramach akcji konsumenci mogą wygrać karty paliwowe o wartości 100 zł, zawieszki zapachowe oraz czapki. Promocja potrwa do końca kwietnia 2012 r.

Akcja promocyjna skierowana jest do wszystkich kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon. Hasłem przewodnim kampanii jest „400 km więcej od Bridgestone”. W ramach promocji kierowcy mają szansę wygrać karty na paliwo pozwalające na przejechanie nawet do 400 dodatkowych kilometrów. Mechanizm akcji przewiduje, że każda osoba, która w okresie trwania promocji zakupi opony z serii Premium i wyrazi zgodę na przekazanie swoich danych osobowych dla celów marketingowych firmy Bridgestone oraz udostępni dowód zakupu, może otrzymać nagrodę w postaci karty paliwowej o wartości 100 zł (do zrealizowania na stacjach BP). Istotne jest, że każda osoba biorąca udział w akcji otrzymuje upominek – zawieszkę zapachową – już w momencie zakupu dowolnego kompletu opon. Po wyczerpaniu zapasów Bridgestone przyzna również nagrody pocieszenia – czapki. Do rozdania jest 20 tys. zawieszek zapachowych, 300 kart paliwowych i 200 czapek.

SALES LINK odpowiada za kreację kampanii i jej kompleksową realizację (m. in. przygotowanie i produkcję materiałów POS, produkcję spotu radiowego oraz reklam kontekstowych do Internetu, a także zakup nagród).

Celem wszystkich działań prowadzonych przez SALES LINK dla Bridgestone jest budowanie długotrwałych relacji marki z jej otoczeniem oraz wzmacnianie pozytywnego wizerunku marki w świadomości odbiorców. Agencja pracuje dla marki od początku 2010 roku.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).