06.04.12, 21:11

Wiosenna kampania SALES LINK dla Bridgestone

Agencja field marketingowa SALES LINK realizuje wiosenną kampanię promocyjną dla marki Bridgestone - producenta opon i wyrobów gumowych.

Agencja field marketingowa SALES LINK realizuje wiosenną kampanię promocyjną dla marki Bridgestone - producenta opon i wyrobów gumowych. W ramach akcji konsumenci mogą wygrać karty paliwowe o wartości 100 zł, zawieszki zapachowe oraz czapki. Promocja potrwa do końca kwietnia 2012 r.

Akcja promocyjna skierowana jest do wszystkich kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon. Hasłem przewodnim kampanii jest „400 km więcej od Bridgestone”. W ramach promocji kierowcy mają szansę wygrać karty na paliwo pozwalające na przejechanie nawet do 400 dodatkowych kilometrów. Mechanizm akcji przewiduje, że każda osoba, która w okresie trwania promocji zakupi opony z serii Premium i wyrazi zgodę na przekazanie swoich danych osobowych dla celów marketingowych firmy Bridgestone oraz udostępni dowód zakupu, może otrzymać nagrodę w postaci karty paliwowej o wartości 100 zł (do zrealizowania na stacjach BP). Istotne jest, że każda osoba biorąca udział w akcji otrzymuje upominek – zawieszkę zapachową – już w momencie zakupu dowolnego kompletu opon. Po wyczerpaniu zapasów Bridgestone przyzna również nagrody pocieszenia – czapki. Do rozdania jest 20 tys. zawieszek zapachowych, 300 kart paliwowych i 200 czapek.

SALES LINK odpowiada za kreację kampanii i jej kompleksową realizację (m. in. przygotowanie i produkcję materiałów POS, produkcję spotu radiowego oraz reklam kontekstowych do Internetu, a także zakup nagród).

Celem wszystkich działań prowadzonych przez SALES LINK dla Bridgestone jest budowanie długotrwałych relacji marki z jej otoczeniem oraz wzmacnianie pozytywnego wizerunku marki w świadomości odbiorców. Agencja pracuje dla marki od początku 2010 roku.

Komentarze

Powiązane

20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.