06.04.12, 21:11

Wiosenna kampania SALES LINK dla Bridgestone

Agencja field marketingowa SALES LINK realizuje wiosenną kampanię promocyjną dla marki Bridgestone - producenta opon i wyrobów gumowych.

Agencja field marketingowa SALES LINK realizuje wiosenną kampanię promocyjną dla marki Bridgestone - producenta opon i wyrobów gumowych. W ramach akcji konsumenci mogą wygrać karty paliwowe o wartości 100 zł, zawieszki zapachowe oraz czapki. Promocja potrwa do końca kwietnia 2012 r.

Akcja promocyjna skierowana jest do wszystkich kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon. Hasłem przewodnim kampanii jest „400 km więcej od Bridgestone”. W ramach promocji kierowcy mają szansę wygrać karty na paliwo pozwalające na przejechanie nawet do 400 dodatkowych kilometrów. Mechanizm akcji przewiduje, że każda osoba, która w okresie trwania promocji zakupi opony z serii Premium i wyrazi zgodę na przekazanie swoich danych osobowych dla celów marketingowych firmy Bridgestone oraz udostępni dowód zakupu, może otrzymać nagrodę w postaci karty paliwowej o wartości 100 zł (do zrealizowania na stacjach BP). Istotne jest, że każda osoba biorąca udział w akcji otrzymuje upominek – zawieszkę zapachową – już w momencie zakupu dowolnego kompletu opon. Po wyczerpaniu zapasów Bridgestone przyzna również nagrody pocieszenia – czapki. Do rozdania jest 20 tys. zawieszek zapachowych, 300 kart paliwowych i 200 czapek.

SALES LINK odpowiada za kreację kampanii i jej kompleksową realizację (m. in. przygotowanie i produkcję materiałów POS, produkcję spotu radiowego oraz reklam kontekstowych do Internetu, a także zakup nagród).

Celem wszystkich działań prowadzonych przez SALES LINK dla Bridgestone jest budowanie długotrwałych relacji marki z jej otoczeniem oraz wzmacnianie pozytywnego wizerunku marki w świadomości odbiorców. Agencja pracuje dla marki od początku 2010 roku.

Komentarze

Powiązane

23.02.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
22.02.24, 20:15
| reklama & PR » ludzie
Marek Lenz będzie odpowiadał za strategię rozwoju technologicznego Publicis Groupe
Marek Lenz objął nowo utworzone stanowisko Chief Technology Officera w Publicis Groupe. W tej roli będzie odpowiadał za rozwój wewnętrznych systemów i narzędzi służących automatyzacji i optymalizacji pracy, a także tworzenie oraz udoskonalanie usług i produktów technologicznych oferowanych klientom Grupy.
22.02.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Maybelline New York rozświetla przestrzeń na muralach w kampanii Kliknij po efekt rozświetlenia
Pod hasłem „Kliknij po efekt rozświetlenia” prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
22.02.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
24/7Communication w sieci Crisis Communications Network Europe
24/7Communication dołączyła do Crisis Communications Network Europe – sieci niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
22.02.24, 13:54
| reklama & PR » ludzie
Sylwia Kobus zespół przechodzi do Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, która objęła stanowisko Account Director. Kobus ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, również jako Account Director.
22.02.24, 12:06
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Dalkowski Dyrektorem Marketingu InPost
Andrzej Dalkowski, manager z 20-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu, sprzedaży, brandingu i komunikacji, będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPost w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem i wsparciem działań sprzedażowych.
22.02.24, 11:03
| reklama & PR » informacje
Doceniaj to, co wspaniałe. Nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs i zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw
W lutym br. ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych.
21.02.24, 20:29
| reklama & PR » informacje
iTaxi klientem monday comms
iTaxi, dostawca usług związanych z podróżowaniem, rozpoczął współpracę z monday comms (część monday group).
21.02.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Więcej radości za mniej! Ikea promuje obniżki asortymentu
IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.
20.02.24, 19:54
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Electrolux głównym partnerem MasterChef Nastolatki. Uczestnicy będą korzystać ze sprzętu marki
Electrolux, producent sprzętu gospodarstwa domowego, jest głównym sponsorem programu „MasterChef Nastolatki” (TVN) – nowej wersji kulinarnego talent-show.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.