06.04.12, 21:11

Nowa kampania TBWA dla WWF Polska

Agencja kreatywna TBWA przygotowała nową kampanię dla Fundacji WWF Polska, jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Akcja ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na rzecz polskich dzikich zwierząt: rysia, niedźwiedzia i wilka.

Agencja kreatywna TBWA przygotowała nową kampanię dla Fundacji WWF Polska, jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Akcja ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na rzecz polskich dzikich zwierząt: rysia, niedźwiedzia i wilka. Kampania rozpoczęła się 14 marca br. i obejmuje: telewizję, kino, internet, strony www Fundacji oraz prasę.

Ideą kampanii jest „pomaganie dzikim zwierzętom z dziką radością”. Platformą akcji jest strona internetowa: www.1procent.wwf.pl. W ramach działań dla WWF agencja TBWA przygotowała animowany viral o Czerwonym Kapturku. Inspiracją do jego stworzenia była myśl o całkowitym wyginięciu jednego z przedstawicieli dzikich zwierząt – wilka. Celem filmu było ukazanie tego problemu w zabawnej formie, lecz przez dosadną animację: jeśli wilk wyginie, równowaga w przyrodzie zostanie zachwiana. W ramach kampanii pojawi się także film rysia.

TBWA w ramach realizowanej kampanii odpowiada również za przygotowanie direct mailingu wysyłanego do bazy darczyńców Fundacji WWF. Materiały wchodzące w skład mailingu zawierają podsumowania darowizn na rzecz WWF za poprzedni rok oraz zachęcają sympatyków Fundacji do przekazania swojego 1% podatku również w tym roku. Produkcją filmu wirusowego zajęło się należące do Grupy TBWA studio E-Graphics. Za zakup mediów odpowiada Pan Media Western. TBWA pracuje dla Fundacji WWF Polska od jesieni 2011 roku. Współpraca rozpoczęła się od wygranego przetargu agencji.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).