06.04.12, 21:12
Start MTV Mobile wsparty kampanią marketingową
Wystartowała kampania marketingowa grupy medialnej Viacom International Media Networks w Polsce oraz Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A., promująca wprowadzenie na polski rynek nowej oferty telefonii komórkowej – MTV Mobile.
Wystartowała kampania marketingowa grupy medialnej Viacom International Media Networks w Polsce oraz Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A., promująca wprowadzenie na polski rynek nowej oferty telefonii komórkowej – MTV Mobile. Zintegrowana kampania marketingowa MTV Mobile obejmować będzie m.in. działania reklamowe w telewizji, Internecie, wybrane eventy, akcje niestandardowe oraz inne akcje promocyjne.
Od 29 marca br. na kanałach z portfolio Viacom International Media Networks pojawią się spoty, informujące widzów o nowej ofercie. Zaplanowano także działania w Internecie czy niestandardowe akcje, skierowane do konsumentów. Dodatkowo klienci T-Mobile informowani będą o nowej ofercie poprzez standy i ulotki we wszystkich punktach sprzedaży operatora.
Ambasadorem MTV Mobile w Polsce została piosenkarka Ewa Farna. Użyczy ona swego wizerunku w dedykowanych działaniach promocyjnych marki w najbliższych miesiącach. Głos Ewy pojawi się również w biurze obsługi klienta MTV Mobile, m.in. jako powitanie.
Kampania i kreacja zostały przygotowane przez Viacom International Media Networks. Media zaplanowane zostały przez Viacom International Media Networks we współpracy z domem sprzedaży kanałów tematycznych Atmedia. Działania promocyjne prowadzone będą do połowy maja.
Oferta MTV Mobile dostępna jest w sprzedaży w dwóch wersjach – MTV Mobile na kartę oraz MTV Mobile mix.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze