06.04.12, 21:13

Multum PR kolejny raz dla firmy Matusiewicz

Współpraca Multum PR z Matusewicz Budowa Maszyn S.J. w zakresie organizacji eventów zaowocowała podpisaniem umowy na wspólne wydawanie biuletynu wewnętrznego.

Współpraca Multum PR z Matusewicz Budowa Maszyn S.J. w zakresie organizacji eventów zaowocowała podpisaniem umowy na wspólne wydawanie biuletynu wewnętrznego.

W kwietniu światło dzienne ujrzy drugi numer nowego magazynu pracowników firmy Matusewicz Budowa Maszyn. MBM posiada dwa zakłady w Gryfowie Śląskim oraz w Uboczu. Magazyn trafia do pracowników obydwu oddziałów - ma integrować załogi oraz informować o aktualnościach z życia firmy.

Funkcję redaktora naczelnego pełni Joanna Jasińska, pracująca w MBM, a autorami tekstów są pracownicy firmy. Nazwa magazynu – „Niecodziennik firmowy” została wybrana na drodze konkursu ogłoszonego w pierwszym numerze gazety. Magazyn prezentuje zarówno aktualności z życia firmy i informuje o nowych kontraktach, ale też obejmuje treści edukacyjne z zakresu galwanizacji oraz przedstawia pasje pracowników.

Multum PR jest odpowiedzialne za projekt, redakcję, skład i druk biuletynu. Projektem opiekuje się Justyna Kandulska.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).