06.04.12, 21:14

S4 dla Hines Polska

Agencja Reklamowa S4 nawiązała współpracę z firmą Hines Polska, deweloperem działającym w Polsce w zakresie inwestycji komercyjnych i mieszkaniowych.

Agencja Reklamowa S4 nawiązała współpracę z firmą Hines Polska, deweloperem działającym w Polsce w zakresie inwestycji komercyjnych i mieszkaniowych. Współpraca obu firm rozpoczęła się od opracowania przez S4 kampanii dla krakowskich Apartamentów Novum, przechodząc w obsługę pełnego portfolio inwestycyjnego klienta.

Współpraca S4 z Hines rozpoczęła się od przygotowania przez agencję kampanii komunikującej krakowską inwestycję firmy - Apartamenty Novum. Akcja ta prowadzona jest od lutego pod hasłem „Co nowego w starym Krakowie”. Zakres prac S4 przy tym projekcie objął badania rynku, opracowanie pozycjonowania i strategii komunikacji, koncepcję kreatywną komunikacji, przygotowanie materiałów, opracowanie strony www i wsparcie PR.

Kampania Apartamentów Novum kierowana jest do osób zainteresowanych zamieszkaniem w centrum miasta i ceniących sobie udogodnienia płynące z tej lokalizacji oraz do inwestorów, dla których umiejscowienie nieruchomości jest jej ważnym atutem.

Na bazie dotychczasowej współpracy z agencją firma Hines podjęła decyzję o rozszerzeniu zakresu współpracy napełną obsługę polskich inwestycji mieszkaniowych, komercyjnych i parków logistycznych, m. in. Quattro Towers i Centrum Biurowego Neptun w Gdańsku, Arboretum i Sterlinga Business Center w Łodzi, parków logistycznych na Śląsku.

Ze strony S4 w prace dla Hines Polska zaangażowany jest zespół kierowany przez team accouncki: Justynę Bąbę oraz Olgę Karasińska, w skład którego wchodzą: Katarzyna Kijas – strategic planner, Dominik Wąsik – art director, Piotr Żarczyński – copywriter, Paweł Broś – grafik, Paweł Zieliński – graphic designer, Maria Sak – PR specialist.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).