06.04.12, 21:15
Public Dialog dla Verco
W marcu br. firma Verco rozpoczęła współpracę z Public Dialog.
W marcu br. firma Verco rozpoczęła współpracę z Public Dialog. Verco zajmuje się tworzeniem oraz wprowadzaniem nowych produktów farmaceutycznych oraz FMCG na rynek polski. Agencja odpowiedzialna jest za działania z zakresu PR produktowego dla dwóch marek: silikonowych plastrów na blizny Sutricon i suplementu diety dla kobiet w ciąży Pregna 250 DHA.
W ramach projektów Public Dialog będzie odpowiedzialne m.in. za media relations, pozycjonowanie eksperckie, a także organizację wydarzeń specjalnych. Współpracę nawiązano dzięki rekomendacji.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze