06.04.12, 21:16

Rebranding spółki energetycznej Centrozap

Agencja Fastline Advertising & Interactive przeprowadza rebranding spółki energetycznej Centrozap. Odtąd firma będzie działać pod brandem Ideon. Agencja stworzyła nową nazwę, logotyp i brand visual Ideonu.

Agencja Fastline Advertising & Interactive przeprowadza rebranding spółki energetycznej Centrozap. Odtąd firma będzie działać pod brandem Ideon. Agencja stworzyła nową nazwę, logotyp i brand visual Ideonu.
 
Główne wartości biznesowe stworzonej przez Fastline marki i zarazem trzy wiodące idee to potencjał, rozwój i zaufanie. Zadaniem agencji było spójne ich zakomunikowanie poprzez nowy brand, który zgodnie z briefem klienta miał być: nowoczesny, wiarygodny, męski i szybko zarządzany.

Poszukiwania właściwego rozwiązania zajęły agencji ponad trzy miesiące. "W tym czasie analizowaliśmy kilka ścieżek kreatywnych, które miały prowadzić do zakomunikowania wartości marki. Pierwszym jej elementem jest słowo „idea“, odnoszące się do trzech głównych wartości biznesowych. Jednocześnie skoncentrowaliśmy się na energii, która jest domeną naszego klienta i tak zrodził się drugi człon nazwy  - „ON“ oznaczający po angielsku włączenie. Połączenie tych dwóch członów dało nam IDEON "  – wyjaśnia proces twórczy Mariusz Miękoś, dyrektor zarządzający i kreatywny agencji Fastline Advertising & Interactive.

Dodatkowym elementem projektu było stworzenie brand line’u, który dobrze pozycjonuje markę na rynku energetycznym. "Wspólnie z klientem uznaliśmy, że do marki idealnie pasuje określenie „power of energy“, podkreślające siłę marki do wchodzenia w nową epokę w rozwoju firmy i odnoszenia zwycięstw " – wyjaśnia Miękoś. Marka Ideon mówi: „idee włączają energię”. Szef Fastline podkreśla, że po raz pierwszy w historii tworzenia marek przez Fastline, to co mówi brand stało się jednocześnie hasłem reklamowym „Nowe idee włączają nową energię”.

Nowatorskim rozwiązaniem zaproponowanym przez Agencję jest możliwość zastosowania logotypu w kilkunastu wersjach kolorystycznych w zależności od obszaru działania firmy lub kontekstu komunikacji. Zasady stosowania kolorystyki logotypu szczegółowo określa manual. Stałymi elementami logotypu Ideon będą zawsze krój czcionki i czerwona kropka w logo w literze „o”.

29 marca 2012 roku Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Centrozap SA podjęło uchwałę o zmianie nazwy Spółki na Ideon SA. Spółka formalnie zmieni nazwę po zakończeniu trwającego wciąż procesu rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Komentarze

Powiązane

04.12.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Elbląskie i Kobierzyckie wodociągi zachęcają do zmiany nawyków
Elbląskie i Kobierzyckie przedsiębiorstwa wodociągowe prowadzą działania kampanijne zachęcające odbiorców do zmiany nawyków, oszczędzanie wody i picie kranówki. Przedsiębiorstwa kierują swój projekt do wszystkich mieszkańców – dorosłych, jaki i dzieci.
03.12.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Klarna z pierwszą świąteczną kampanią w Polsce. Najlepszy prezent − więcej czasu
Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. W swoim projekcie Szwedzki fintech prezentuje usługę „Zapłać za 30 dni”.
03.12.22, 15:42
| reklama & PR » informacje
Kaufland zachęca do świątecznych zakupów
Kaufland rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?”. Marka zachęca konsumentów do zakupów w swoim sklepie. 
03.12.22, 08:50
| reklama & PR » informacje
Bella Hadid w świątecznej odsłonie kampanii marki Swarovski
Marka Swarovski pod hasłem #OpenTheWonder wystartowała ze świąteczną kampanią. Twarzą akcji została rmodelka Bella Hadid. W świątecznej kolekcji producenta pojawiły się także ozdoby do dekoracji wnętrz.
02.12.22, 20:12
| reklama & PR » informacje
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak został drugim ambasadorem marki Pocztex. Wraz z siatkarzem Mateuszem Bieńkiem, pojawi się w grudniowej kampanii Poczty Polskiej. Kampania będzie trwała cały grudzień.
02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.