31.05.13, 11:31

Finał akcji Orzeł Może

logo akcji Orzeł Może
źródło: materiały prasowe

Dobiega końca kampania społecznościowa Orzeł może". Na jej wielki finał odbędzie się koncert Kayah oraz pokaz kolekcji Agaty Uli Rzepniewskiej. W modelki wcielą się ambasadorki akcji - m.in. Magda Mołek, Ania Rusowicz i Beata Ścibakówna.  Impreza odbędzie się 4 czerwca w Sali kongresowej.

W ramach akcji społecznej „Orzeł może", która ma na celu zachęcenie Polaków do okazywania życzliwości, wiary we własne siły oraz dumy z bycia Polakiem, na antenie Trójki pojawiły się i wciąż się pojawiają specjalne cykle audycji. Od 2 maja do 4 czerwca w Programie 3 i „Gazecie Wyborczej" ukazują się materiały, namawiające Polaków do zwalczania w sobie pesymisty, prezentowania większej pogody ducha, cieszenia się życiem i czerpania inspiracji ze znanych rodaków, którzy odnieśli światowe sukcesy.

Koncert głównej gwiazdy wieczoru: Kayah, poprzedzi specjalny, pokaz mody. Młoda polska projektantka, Agata Ula Rzepniewska, przygotowała kolekcję inspirowaną akcją społeczną „Orzeł może". 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).