Kampania reklamowa Olia
Rozpoczęła się kampania realizowana przez agencję Publicis dla innowacyjnej marki farb do włosów Olia. Celem działań jest zachęcenie polskich konsumentek do wypróbowania rewolucyjnej formuły koloryzacji bez amoniaku, opartej na naturalnym olejku, który ma pielęgnować włosy i ułatwić wnikanie koloru. Kampania będzie realizowana w telewizji i na materiałach POS.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej agencja Publicis przygotowała trzy wersje spotów – testimoniali, odnoszących się do różnych potrzeb Polskich konsumentek w zakresie farbowania włosów. Na uwagę zasługuje fakt, że jest to pierwsza lokalna produkcja TV, zrealizowana przez polski oddział Publicis dla marki Garnier. Kreacje będą emitowane w kanałach należących m.in. do stacji: TVP, TVN.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze