17.05.14, 21:52

Konkurs Melt Water i 4fun.tv

Layout reklamy
Fot.: materiały prasowe

Nowa krystaliczna woda Melt Water wraz z kanałem tematycznym 4fun.tv organizują konkurs w którym do wygrania jest 10 tysięcy złotych za najlepsze zdjęcie z charakterystyczną butelką Melt Water.

Konkurs Melt Water i 4fun.tv będzie trwał do 30 maja br. Nagrodą główną jest 10 000 zł. Zadaniem uczestników konkursu jest zrobienie zdjęcia, zwanego „sweetfocią” z butelką wody Melt Water. Zdjęcie należy przesłać na profil stacji i zaprosić znajomych do zabawy. Główne kryteria wyboru są różnorodność i zabawna forma wykorzystania wody Melt Water. Na zdjęciu musi znajdować się charakterystyczna butelka. Wszystkie nadesłane materiały ocenią fani  profilu stacji i jury. Na autora najciekawszego zdjęcia czeka nagroda finansowa – 10 tysięcy złotych.

Wprowadzenie wody Melt Water do sieci sprzedaży i konkurs są wspierane kampanią reklamową na antenie stacji i na stronach internetowych wybranych serwisów. Ponadto akcja będzie wspierana przez działania samplingowe, reklamy na billboardach przy hipermarketach Tesco.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).