28.05.14, 09:41
Bartosz Sosnówka rzecznikiem prasowym Deutsche Bank Polish Masters 2014
Golf24 – lider branży golfowej w Polsce, specjalizujący się m.in. w obsłudze największych wydarzeń golfowych, nawiązał współpracę z zespołem 2PR, który przygotuje i zrealizuje kompleksową strategię public relations dla finałowego turnieju europejskiej, zawodowej ligi golfa – Deutsche Bank Polish Masters 2014. Rzecznikiem prasowym turnieju został Bartosz Sosnówka – ekspert ds. PR sportowego.
Deutsche Bank Polish Masters jest najważniejszym międzynarodowym turniejem golfowym, który w tym sezonie zostanie rozegrany w Polsce. Odbędzie się on w dniach 24-28 września br., na polu golfowym w Sobieniach Królewskich pod Warszawą. W finałowej rywalizacji, w ramach cyklu Pro Golf Tour, swój udział zapowiedziało 72 najlepszych golfistów według rankingu PGT, a łączna pula nagród wyniesie 170 tys. zł. Podobnie, jak w przypadku ubiegłorocznej edycji, bezpośrednią relację z finałowej rundy turnieju przeprowadzi kanał telewizyjny TVP Sport.
Do zadań agencji należeć będzie m.in. prowadzenie biura prasowego turnieju, budowanie relacji z kluczowymi dziennikarzami mediów sportowych, ogólnoinformacyjnych i biznesowych oraz wsparcie strategiczne. Ze strony 2PR, w projekt zaangażowani są również: Anna Janocha (strategia) i Michał Polak (realizacja).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze