20.06.14, 11:37

OS3 Group rozpoczyna współpracę z D35

OS3 Group
Fot.: materiały prasowe

OS3 Group SA podpisała umowę z domem produkcyjnym D35, specjalizującym się w realizacji filmów fabularnych telewizyjnych i reklamowych. Współpraca w zakresie produkcji zapewnia oferowanie komplementarnych usług dla klientów Grupy OS3.

Studio Filmowe D35 działające od 2009 roku jest jednym z najnowocześniejszych dostawców technologii niezbędnej w procesie powstawania projektów filmowych w Polsce. Na ponad 2000 m2 oferuje zintegrowane usługi dla segmentu reklamowego, fabularnego i telewizyjnego, począwszy od sprzętu kamerowego, technologicznej obsługi planu zdjęciowego, organizacji produkcji filmowej, postprodukcji, efektów specjalnych, animacji 3D, po dystrybucje kopii emisyjnych dla kin i telewizji.

Firma odpowiada za realizacje takich filmów jak „Sęp”, „Układ zamknięty”, „Drogówka”, „Papusza”, „Jack Strong”, „Karuzela”, serialu telewizyjnego „Do dzwonka Cafe” dla Disney Europe oraz produkcje kampanii reklamowych dla m.in. KRUK SA, Enea SA, Discovery, Lewiatan, Vitamax, Hasco Lek i wielu innych.

"Zwiększające się zapotrzebowanie branży reklamowej na treści wideo wymogło na nas rozbudowę naszej oferty o szeroko rozumiany ATL – skierowany do nowoczesnego odbiorcy, czyli już nie tylko content dla TV, ale także Internet oraz platformy mobilne. To nie wróżenie z fusów, a przyszłość reklamy, która staje się dziś niezaprzeczalnym faktem. Walczymy o budowę silnej marki, która znacząco zwiększy swoją obecność na rynku reklamowym. Dzięki partnerstwu z D35 jesteśmy w stanie kompleksowo odpowiedzieć na wciąż rosnące potrzeby marketerów" – wyjaśnia Marcin Maj, wiceprezes OS3.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).