22.08.14, 09:38
OS3 odpowiada za stworzenie strategii komunikacji dla Furby Boom
OS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacyjnej dla nowej, interaktywnej zabawki Furby Boom firmy Hasbro. Agencja w ramach launchu jest odpowiedzialna za stworzenie długofalowego konceptu komunikacji oraz kompleksowe działania online.
OS3 zajmie się rozbudowaniem istniejącego serwisu internetowego www.Furby.pl. Jego kluczowym elementem będą tworzone przez agencję aplikacje konkursowe oraz gry. Ponadto zostaną poprowadzone działania w mediach społecznościowych, uwzględniające Facebooka i NK.pl. Projekt zostanie wsparty trzyetapową kampanią online oraz w TV.
Działania online ruszą 25 sierpnia br. Zostaną one zintegrowane z ATL-em, za który odpowiada dom mediowy OMD.
OS3 współpracuje z Hasbro Polska od dziewięciu lat. Agencja prowadzi takie brandy jak: Furby, Monopoly, My Little Pony Equestria Girls, Nerf, Littlest Pet Shop, Play-Doh, Transformers.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze