01.10.14, 11:04

OS3 Group SA tworzy spółkę Red Umbrella

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

OS3 Group SA wydziela ze struktur zespół projektowo-informatyczny i tworzy nową spółkę technologiczną – Red Umbrella.

Red Umbrella ma łączyć wiedzę i doświadczenie z zakresu marketingu, IT i sprzedaży. Kompetencje spółki mają koncentrowac się wokół tworzenia oraz wdrażania rozwiązań wsparcia sprzedaży, rozwiązań e-commerce, systemów zarządzania lojalnością i retencją oraz hurtowni danych. 

Spółką kierować będzie Bartosz Szkudlarek, który związany jest z branżą IT od ponad 15 lat. Doświadczenie zdobywał, pracując dla takich firm jak AMG.net, ABG SA, ASSECO Poland, eo Networks SA, przy realizacji projektów dla m.in. Aviva, Orange, Siemens, UFG. Jako Business Development Director Red Umbrella zajmie się rozwijaniem oferty produktowej firmy, budowaniem działu sprzedaży, zarządzaniem działaniami strategicznymi i operacyjnymi oraz budowaniem relacji z klientami.

"Nowo powstała spółka jest odpowiedzią na niszę, która funkcjonuje na rynku polskim. To firma technologiczna, która oferuje kompleksowe, wielopłaszczyznowe rozwiązania umożliwiające efektywne zarządzanie pełnym cyklem życia Klienta: od uświadomienia potrzeby nabycia produktu lub usługi, poprzez proces zakupu, kończąc na umacnianiu lojalności, a tym samym zwiększaniu stopy retencji" – wyjaśnia Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group SA. "Red Umbrella dzięki innowacyjnym narzędziom oferuje wzrost: lojalności klienta, współczynnika konwersji, a w efekcie wyników finansowych" – dodaje Maj.

W skład OS3 Group SA wchodzą: agencja strategiczno-kreatywna OS3, agencja marketingu rekomendacji Faster&Better, agencja mobile marketingowa mobileGo, interaktywny dom mediowy Mr Target i firma technologiczna Red Umbrella.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).