31.10.14, 13:38
PKO Bank Polski ponownie klientem OS3
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, w którym udział wzięło pięć firm, umowę z agencją przedłużono na trzy lata. OS3 będzie odpowiedzialna za działania online dla Banku i całej Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.
OS3 w ramach współpracy będzie kontynuowała opracowywanie i wdrażanie działań marketingowo-sprzedażowych w Internecie. Do jej zadań niezmiennie będzie należała bieżąca obsługa strategiczno-kreatywna, a także część produkcyjna m.in. przy kampaniach związanych z platformą komunikacyjną „Organizm”.
"Wybór PKO Banku Polskiego to potwierdzenie skuteczności naszych działań" – komentuje Marcin Maj, CEO OS3. "Realizacja każdej kampanii to wyzwanie nie tylko kreatywne, ale także na poziomie dowożenia wyników biznesowych. Zawsze staramy się, aby projekty, które prowadzimy przekładały się na cele klientów i przynosiły wymierne efekty. Kontynuacja współpracy z Bankiem utwierdza nas w przekonaniu, że robimy to dobrze" – dodaje Maj.
OS3 współpracuje z PKO Bankiem Polskim od trzech lat. W tym czasie agencja i Bank wspólnie zrealizowali 12 kampanii Mini Ratki, siedem edycji programu MGM, cztery edycje konkursu Szkolne Blogi, sześć filmów fabularnych i 12 instruktażowych aplikacji płatności mobilnych IKO, raport roczny w wersji online, a także liczne kampanie dla spółek PKO PTE i PKO TFI. Ponadto agencja była odpowiedzialna za prowadzenie działań w social mediach, stworzenie licznych serwisów WWW, minisajtów czy landing page’ów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze