11.12.14, 19:10
Agencja UNIQUE ONE w świątecznej akcji dla marki Winiary
W wyniku wygranego przetargu, firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie ogólnopolskiej promocji pod hasłem „Świąteczna poczta Winiary”.
Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży produktów marki WINIARY w okresie przedświątecznym, tak bardzo istotnym z punkty widzenia biznesowego. Akcja odbywa się w pięciu sieciach handlowych: Tesco, Carrefour, Auchan, Leclerc, Real.
Do celów akcji agencja wykorzysta skuteczny mechanizm „heart breaking”, działający w sklepie przy półce i zachęcający do zakupu produktów z szerokiej oferty marki. Promocje będą się odbywały w weekendy od piątku do niedzieli przez trzy tygodnie, aż do świąt. Konsument po zakupie produktów za 10 zł, w tym majonezu dekoracyjnego, otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci papieru prezentowego do pakowania świątecznych upominków. Nagrodę będzie można otrzymać od razu na stoisku promocyjnym.
Nestlé dla swoich lojalnych klientów przygotowało dodatkową zabawę. Uczestnicy akcji będą mogli wypełnić świąteczną kartkę, przekazać ją hostessie-listonoszowi lub wrzucić do skrytki pocztowej WINIARY i wygrać Volkswagena Up, tablety Samsung GalaxyTab4 oraz trzydzieści świątecznych kart podarunkowych o wartości 100 zł.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, projekty graficzne, organizację i obsługę akcji z Hostessami, a także organizację i obsługę świątecznego konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży, komunikacją bezpośrednią hostess oraz mechanizmem pro sprzedażowych „heart braking” przy półce, jak również świątecznymi stoiskami promocyjnymi.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze