11.12.14, 19:10

Agencja UNIQUE ONE w świątecznej akcji dla marki Winiary

Layout kampanii
Fot.: materiały prasowe

W wyniku wygranego przetargu, firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie ogólnopolskiej promocji pod hasłem „Świąteczna poczta Winiary”.

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży produktów marki WINIARY w okresie przedświątecznym, tak bardzo istotnym z punkty widzenia biznesowego. Akcja odbywa się w pięciu sieciach handlowych: Tesco, Carrefour, Auchan, Leclerc, Real. 

Do celów akcji agencja wykorzysta skuteczny mechanizm „heart breaking”, działający w sklepie przy półce i zachęcający do zakupu produktów z szerokiej oferty marki. Promocje będą się odbywały w weekendy od piątku do niedzieli przez trzy tygodnie, aż do świąt. Konsument po zakupie produktów za 10 zł, w tym majonezu dekoracyjnego, otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci papieru prezentowego do pakowania świątecznych upominków. Nagrodę będzie można otrzymać od razu na stoisku promocyjnym. 

Nestlé dla swoich lojalnych klientów przygotowało dodatkową zabawę. Uczestnicy akcji będą mogli wypełnić świąteczną kartkę, przekazać ją hostessie-listonoszowi lub wrzucić do skrytki pocztowej WINIARY i wygrać Volkswagena Up, tablety Samsung GalaxyTab4 oraz trzydzieści świątecznych kart podarunkowych o wartości 100 zł.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, projekty graficzne, organizację i obsługę akcji z Hostessami, a także organizację i obsługę świątecznego konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży, komunikacją bezpośrednią hostess oraz mechanizmem pro sprzedażowych „heart braking” przy półce, jak również świątecznymi stoiskami promocyjnymi.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.