12.05.15, 13:00

Isobar Polska wesprze socialową obecność marki Kasia

Światowy Dzień Pieczenia
Fot.: materiały prasowe

Zespół Social Media Business Unit agencji Isobar wspiera obecności marki Kasia w mediach społecznościowych. Współpraca z należącą do Unilever marką jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu, który został rozstrzygnięty na przełomie lutego i marca br. Agencja będzie realizowała również projekty specjalne.

Współpraca obejmuje stworzenie strategii obecności w social media oraz opiekę nad profilami marki na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Zespół Isobar będzie również wspierał marketera w digitalowej komunikacji projektów specjalnych. Pierwszym wspólnym projektem jest promocja obchodzonego 17 maja Międzynarodowego Dnia Pieczenia.

Agencja przygotowała aktywację „Kurierzy Kasi”. Dzięki udziałowi w konkursie uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi wypiekami z najbliższymi. Na specjalnej stronie internetowej należy wypełnić zgłoszenie wraz z krótkim uzasadnieniem. Do wybranych osób zawitają specjalni kurierzy, którzy zapakują przygotowane ciasto i dostarczą je pod wskazany adres. Najbardziej kreatywne zgłoszenia zostaną nagrodzone robotami planetarnymi marki Philips. Akcję wspierają blogerzy kulinarni i lifestylowi (Fashionelka, Ladygugu, Zuchrysuje, Nishka). Relacja z obchodów Światowego Dnia pieczenia będzie prowadzona we wszystkich kanałach social media należących do marki.

Wsparcie PR akcji zapewnia zespół marketingu i PR działający w ramach Dentsu Aegis Network Polska.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).