26.05.15, 11:16

Biuro reklamy Monster Media Group będzie sprzedawać reklamy Grupy Nokaut

Logo Grupy
Fot.: materiały prasowe

Grupa Monster Media zawarła z Grupą Nokaut porozumienie, na mocy którego będzie sprzedawać powierzchnię reklamową serwisów i stron powiązanych z Grupą Nokaut. Za sprzedaż reklam i rozmowy z klientami w imieniu Grupy Nokaut odpowiadać będzie niedawno utworzone przez MMG warszawskie biuro sprzedaży. 

Grupa Nokaut S.A. jest jedynym w Polsce przedstawicielem branży e-commerce oraz operatorem internetowych porównywarek cen notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych (od marca 2012 r.). Głównym serwisem należącym do grupy jest porównywarka Nokaut.pl, a oprócz niej SklepyFirmowe.pl, spółka oferująca oprogramowanie dla sklepów internetowych oraz Bazarek.pl, internetowy pasaż handlowy i Bazarek.com.pl.

Biuro sprzedaży reklam Monster Media Group włączy do swojej oferty powierzchnię reklamową wszystkich trzech serwisów Grupy Nokaut S.A. Według ostatnich badań Megapanel z porównywarki Nokaut.pl miesięcznie korzysta nieco ponad 1,7 mln użytkowników, a z pasaży handlowych bazarek.pl i bazarek.com.pl 550 tysięcy użytkowników.

Monster Media Group stawiając na samodzielną sprzedaż reklam dokonało odważnego ruchu, który mam nadzieję będzie nowym otwarciem na polskim rynku reklamy internetowej. Przekonało nas zdecydowane i konkretne działanie grupy Monster Media, która w krótkim czasie stworzyła ciekawy i sprawny zespół sprzedażowy” - mówi Dariusz Zaremba, członek zarządu Grupy Nokaut.

Grupa Nokaut to Partner, który jest nam kompetencyjnie niezwykle bliski, ponieważ posiadamy w swoim portfelu podmioty e-commerce - takim jest Pewex.pl czy Stylowi.pl, społecznościowy serwis lifestyle'owy inspirujący użytkowników do aktywności zakupowych -, dodatkowo działamy w obszarze rozrywki, a te dwa obszary bardzo mocno się przenikają. Docieramy do zbliżonych grup użytkowników, możemy więc przygotować jedną, spójną tematycznie ofertę reklamową. Dla reklamodawców będzie to z całą pewnością bardzo korzystne połączenie” - dodaje Sebastian Leśniak, wiceprezes Monster Media Group.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).