03.06.15, 14:00
Zmian w Plusie ciąg dalszy
W odpowiedzi na potrzeby rynku oraz trendy konsumenckie Plus postanowił zmienić swoje podejście w relacji z klientami, w obszarze ofertowym, technologicznym oraz komunikacyjnym. Wyrazem tego jest platforma Ja+nowe możliwości oraz startująca właśnie kampania wspierającą linię mix.
Projekt ma wspierać oferty operatora w każdym istotnym segmencie rynku, odświeżając m.in. pozycjonowanie, kolorystykę oraz twarze i możliwości.
Plus jest dzisiaj częścią Grupy Polsat - największego dostawcy zintegrowanych usług multimedialnych i lidera na rynku mediów i telekomunikacji w Polsce. Jej celem jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści telewizyjnych, produktów telekomunikacyjnych oraz innych usług dla domu, klientów indywidualnych i biznesowych przy użyciu najlepszych i najnowocześniejszych technologii.
Pierwszym etapem realizacji tej strategii było wprowadzenie programu SmartDom, który ma już ponad 700 tysięcy użytkowników i ponad 2,17 mln usług. Drugim krokiem było wprowadzenie na rynek nowej marki telekomunikacyjnej dla młodych - Plusha. Teraz przyszedł czas na realizację kolejnego etapu i nową strategię dla głównej marki telekomunikacyjnej – Plus - w relacjach z klientami i otoczeniem rynkowym.
Nowa komunikacja kierowana jest przede wszystkim do osób, które chcą zaspokajać ciekawość i głód wiedzy, szukających kompleksowych rozwiązań, łączących telekomunikację z rozrywką.
Platforma jest zobrazowaniem głównej myśli strategicznej stojącej za „nowym Plusem" i za możliwościami, które oferuje. Ja+ nowe możliwości to obietnica marki, która stawia człowieka w centrum, koncentruje się na prawdziwych ludziach, z ich potrzebami, emocjami, pasjami oraz rozumie potrzebę indywidualizacji świata swoich klientów, łącząc świat telekomunikacji z szeroko rozumianą rozrywką.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze