09.06.15, 16:00

Zmiany w OS3

Logo
Logo OS3, fot. materiały prasowe

OS3 postanowiło wzmocnić kompetencje Client Service i stworzyć zespoły z nowymi Account Directorami. Dołączyły do nich Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Równolegle w strukturach agencji awansowała Daria Fedorowicz.

Daria Fedorowicz awansowała ze stanowiska Account Supervisora na Account Directora i odpowiadać będzie za zarządzanie zespołem obsługującym m.in. PKO Bank Polski, Philips Polska, Hasbro, Intermarché oraz Johnson&Johnson. Fedorowicz z branżą reklamową związana jest od prawie 9 lat. Doświadczenie zdobywała w Great Open House, The Digitals i Interactive Solutions realizując projekty BTL, digital oraz eventy. Pracowała m.in. z takimi klientami jak: Warka, Procter&Gamble, Polkomtel, Netia, Kia Motors Polska oraz Kraft Food Polska.

Ewa Dołbniak będzie natomiast odpowiedzialna za koordynację teamów obsługujących takie marki jak: Barlinek, Tarczyński, BMW, CITYFIT, ING TFI, Hoop Polska, Sygma Bank oraz Tauron. Dołbniak posiada 10-letnie doświadczenie marketingowe, obejmujące tworzenie strategii, realizacje kampanii czy budowanie wizerunku marek i zarządzanie nimi od strony klienckiej. Zdobywała je pracując dla Philip Morris w Polsce i Rumunii (marka Marlboro), CEDC International (marka BOLS) oraz Philips Polska (marka SAECO).

Agnieszka Sitarczuk odpowiadać będzie z kolei za rozbudowę portfolio klientów agencji oraz budowanie trzeciego zespołu do ich obsługi. Sitarczuk 5-letnie doświadczenie zdobywała m.in. w thebigword, Hogarth Worldwide (WPP Group), a także Start JudgeGill, eg+ (Omnicom Group) realizując projekty ATL, BTL i digital dla takich klientów jak: Barclays Bank, Barclaycard, BP, Colgate-Palmolive, Nokia oraz HP.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).