10.06.15, 20:00

Zottarella w roli głównej

Layout kampanii
Fot.: materiały prasowe

Firma Zott Polska ruszyła z kampanią wspierającą markę Zottarella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 

Zottarella oferuje oprócz klasycznego smaku mozzarelli także wersję z bazylią oraz z dodatkiem pikantnej papryczki peperoncini. Kampania mediowa ma na celu mocne podkreślenie wyjątkowości i różnorodności produktu.

Poprzez wielokanałową kampanię, firma chce inspirować konsumentów i zachęcać ich do kuchennych eksperymentów z wykorzystaniem różnych wariantów Zottarelli. W tym celu marka przygotowała dla swoich konsumentów książkę kucharską „Gotowanie z białym zlotem” w wersji papierowej i skróconej wersji elektronicznej dostępnej na stronie firmowej. W książce oraz na stronie internetowej miłośnicy białego przysmaku znajdą kilkadziesiąt przepisów na przystawki, zupy, sałatki, dania obiadowe z wykorzystaniem Zottarelli.

Silnym elementem komunikacji jest kampania prasowa. Wykorzystywane są różne layouty reklamowe, mające na celu zaskakiwać czytelnika zarówno niestandardowym formatem jak i nieoczywistym otoczeniem redakcyjnym. Layouty prasowe pojawiają się w prasie kobiecej, kulinarnej i wnętrzarskiej.

Obecność w prasie jest wspierana działaniami online. Reklama Zottarelli obecna jest na najpopularniejszych serwisach kobiecych i kulinarnych oraz a mediach społecznościach. Kampanii towarzyszy konkurs przygotowany wraz z portalem gotujmy.pl. Zapraszamy konsumentów do odkrywania Zottarelli i nagradzamy ich jedną z 500 książek kucharskich „Gotowanie z białym złotem”.

Za strategię obecności w mediach oraz za ich zakup odpowiada dom mediowy Carat Polska. Kreacje wykorzystane w komunikacji internetowej przygotowała agencja Isobar Polska. Działania w intrenecie prowadzone są we współpracy z Amnet Polska. Agencje te działają w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska. Kreacje prasowe przygotowała agencja Delikatessen.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).