10.06.15, 20:00
Zottarella w roli głównej
Firma Zott Polska ruszyła z kampanią wspierającą markę Zottarella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Zottarella oferuje oprócz klasycznego smaku mozzarelli także wersję z bazylią oraz z dodatkiem pikantnej papryczki peperoncini. Kampania mediowa ma na celu mocne podkreślenie wyjątkowości i różnorodności produktu.
Poprzez wielokanałową kampanię, firma chce inspirować konsumentów i zachęcać ich do kuchennych eksperymentów z wykorzystaniem różnych wariantów Zottarelli. W tym celu marka przygotowała dla swoich konsumentów książkę kucharską „Gotowanie z białym zlotem” w wersji papierowej i skróconej wersji elektronicznej dostępnej na stronie firmowej. W książce oraz na stronie internetowej miłośnicy białego przysmaku znajdą kilkadziesiąt przepisów na przystawki, zupy, sałatki, dania obiadowe z wykorzystaniem Zottarelli.
Silnym elementem komunikacji jest kampania prasowa. Wykorzystywane są różne layouty reklamowe, mające na celu zaskakiwać czytelnika zarówno niestandardowym formatem jak i nieoczywistym otoczeniem redakcyjnym. Layouty prasowe pojawiają się w prasie kobiecej, kulinarnej i wnętrzarskiej.
Obecność w prasie jest wspierana działaniami online. Reklama Zottarelli obecna jest na najpopularniejszych serwisach kobiecych i kulinarnych oraz a mediach społecznościach. Kampanii towarzyszy konkurs przygotowany wraz z portalem gotujmy.pl. Zapraszamy konsumentów do odkrywania Zottarelli i nagradzamy ich jedną z 500 książek kucharskich „Gotowanie z białym złotem”.
Za strategię obecności w mediach oraz za ich zakup odpowiada dom mediowy Carat Polska. Kreacje wykorzystane w komunikacji internetowej przygotowała agencja Isobar Polska. Działania w intrenecie prowadzone są we współpracy z Amnet Polska. Agencje te działają w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska. Kreacje prasowe przygotowała agencja Delikatessen.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze