23.07.15, 16:00
OS3 dla marki Tarczyński
Startują działania reklamowe Gryzzali – nowego produktu marki Tarczyński. Za koncepcję, strategię i kreację kampanii odpowiada agencja OS3.
W ramach współpracy OS3 jest odpowiedzialne za planowanie i prowadzenie długoterminowej promocji Gryzzali. Pierwszym etapem działań jest kompleksowe przygotowanie i wdrożenie serwisu www.gryzzale.pl. Storna została podzielona na 3 główne działy. Sekcja „Gryzzale” prezentuje produkty marki. Sekcja bohaterowie zadedykowana została paczce przyjaciół – Mocu, Lool i Mega, która prezentuje ich sylwetki.
Ostatnia sekcja to strefa rozrywki „Rozzgryzaj zagadki”. W formie gry przygotowane zostały zagadki powiązane tematycznie z cechami bohaterów Gryzzali. Pytania dostępne na stronie można losować dzięki specjalnie zaprojektowanemu modułowi pozwalającemu zaznaczać łamigłówki wszystkich bohaterów, jednego z nich lub losowo wybrać pojedyncze pytanie. Celem strony jest maksymalizacja interakcji z użytkownikami poprzez dostarczanie rozrywki połączonej ze zdobywaniem wiedzy z różnych dziedzin.
OS3 opracowała koncepcję kreatywną, architekturę informacji, mechanizmy oraz zajęła się pracami programistycznymi strony produktowo-wizerunkowej marki Gryzzale. Serwis przygotowany jest w pełnej technologii RWD dostosowanej do wersji desktop oraz tabletów. Najnowszy produkt marki to pierwsze drobiowe kabanoski dla dzieci.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze