23.07.15, 16:00

OS3 dla marki Tarczyński

Logo agencji
fot. materiały prasowe

Startują działania reklamowe Gryzzali – nowego produktu marki Tarczyński. Za koncepcję, strategię i kreację kampanii odpowiada agencja OS3.

W ramach współpracy OS3 jest odpowiedzialne za planowanie i prowadzenie długoterminowej promocji Gryzzali. Pierwszym etapem działań jest kompleksowe przygotowanie i wdrożenie serwisu www.gryzzale.pl. Storna została podzielona na 3 główne działy. Sekcja „Gryzzale” prezentuje produkty marki. Sekcja bohaterowie zadedykowana została paczce przyjaciół – Mocu, Lool i Mega, która prezentuje ich sylwetki.

Ostatnia sekcja to strefa rozrywki „Rozzgryzaj zagadki”. W formie gry przygotowane zostały zagadki powiązane tematycznie z cechami bohaterów Gryzzali. Pytania dostępne na stronie można losować dzięki specjalnie zaprojektowanemu modułowi pozwalającemu zaznaczać łamigłówki wszystkich bohaterów, jednego z nich lub losowo wybrać pojedyncze pytanie. Celem strony jest maksymalizacja interakcji z użytkownikami poprzez dostarczanie rozrywki połączonej ze zdobywaniem wiedzy z różnych dziedzin.

OS3 opracowała koncepcję kreatywną, architekturę informacji, mechanizmy oraz zajęła się pracami programistycznymi strony produktowo-wizerunkowej marki Gryzzale. Serwis przygotowany jest w pełnej technologii RWD dostosowanej do wersji desktop oraz tabletów. Najnowszy produkt marki to pierwsze drobiowe kabanoski dla dzieci.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).