29.07.15, 17:00

Zmiany w ofercie Media Impact Polska

Grafika z nową ofertą
fot. materiały prasowe

Dom sprzedaży Media Impact Polska od 27 lipca br. dodaje do oferty formatów Rich Media na mobile zupełnie nowe formaty: Pagebreaker, Site Rip oraz oraz Stripes. Klienci mają także możliwość skorzystania z nowej funkcjonalności - użycie w kreacji dźwięku wywołanego potrząśnięciem telefonu.

Pagebreaker ma na celu adaptację tła treści wyświetlanej na urządzeniach mobilnych. W trakcie przeglądania treści użytkownik otrzymuje natywnie osadzony komunikat marketingowy dający efekt dynamicznego tła. Site rip pozwala natomiast na emisję reklamy na całym ekranie, która imituje przedarcie widoku strony mobilnej na dwie części. Aby zobaczyć komunikat w całości użytkownik musi rozwinąć pozostałą cześć. Format Stripes umożliwia z kolei ekspozycję planszowych treści poprzez wzajemne przenikanie się tworząc ciekawą prezentację komunikatu.

Do biblioteki możliwości implementowania multimediów (video, galerii zdjęciowych, animacji, gier) dołożono także możliwość dźwiękową. Dzięki niej po akcji użytkownika np. shake- może wydobywać się efekt dźwiękowy. Formaty będą dostępne w dwóch możliwościach wywoływania: automatycznego (fullpage) oraz po kliknięciu (expand).

Rich media  to formy reklamowe, dzięki którym firma, która nie posiada mobilnej strony produktowej, może prowadzić komunikację marketingową i skłonić odbiorcę do interakcji z własną marką. Sposób prezentowania treści reklamowej pozwala na  zamieszczenie wielu elementów przekazu reklamowego np. galerii, wideo, wtyczek społecznościowych, animacji czy formularzy w jednym miejscu. Oferta RICH MEDIA w Media Impact to kompleksowa usługa przygotowania kreacji i emisji na stronach mobilnych serwisów grupy Onet-RASP.

Przyjęcie przez Onet najnowszych standardów w zakresie reklamy wideo pozwala na emisję spotów reklamowych z różnymi dodatkowymi funkcjonalnościami w playerze m.in. galeriami, interaktywnymi mapami, innymi spotami reklamowymi a także linkowaniem wybranych pól w spotach reklamowych m.in. do Facebooka, Twittera, Youtube.

Media Impact Polska Sp. z o.o. została powołana przez Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. oraz Grupę Onet.pl SA jako podmiot wyspecjalizowany w zarządzaniu produktami reklamowymi swoich założycieli oraz komercjalizacji ich przestrzeni reklamowych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).