11.08.15, 16:00
TBWA oraz iSpot podejmują współpracę
TBWA oraz iSpot, sieć salonów z pełną ofertą produktów Apple, nawiązały współpracę. Obecnie agencja jest w fazie realizacji projektu dla marki iSpot. W prace nad nim są zaangażowane działy strategii i kreacji TBWA.
"TBWA Worldwide współpracuje z Apple od wielu lat i jest autorem najbardziej spektakularnych kampanii tej marki. Dlatego też niezmiernie cieszy nas, że lokalnie będziemy mieli możliwość współpracy z iSpot, partnerem Apple w Polsce. Jest to dla nas duże wyzwanie, ale wierzę, że współpraca przyniesie ciekawe efekty i rozwinie się w przyszłości" – powiedziała Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA.
iSpot to sieć salonów spełniających restrykcyjne wymogi międzynarodowego programu Apple Premium Reseller. Klienci znajdą w niej pełną ofertę produktową Apple oraz najbardziej innowacyjnych firm z rynku IT, fotografii, audio i video. Odwiedzając sklepy iSpot konsumenci mają także możliwość praktycznego przetestowania każdego rozwiązania oraz uczestniczenia w bezpłatnych warsztatach tematycznych.
TBWA to kreatywna agencja sieciowa obecna na rynku od 1997, działająca w oparciu o Disruption. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Media Trendy, Kreatura czy Golden Drum. Kluczowi klienci TBWA to m.in. GSK, Henkel, L’Oreal, Manufaktura, Nissan oraz Diageo.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze