26.08.15, 19:00

OS3 dla ING TFI

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Po raz kolejny firma NN Investment Partners, dawniej ING TFI powierzyła swoje działania komunikacji marketingowej agencji OS3. Wskutek wydzielenia z Grupy ING działalności ubezpieczeniowej i inwestycyjnej w ramach odrębnej Grupy NN, 21 lipca br. Fundusze Inwestycyjne ING zmieniły się w Fundusze NN. W tym samym czasie marka ING TFI zmieniła się na NN Investment Partners TFI. Zmiana ta dotyczyła wszystkich rynków, na których działa grupa finansowa NN.

Agencja OS3 zajmuje się obsługą działań wspierających komunikację zmiany nazwy oraz identyfikacji wizualnej NN Investment Partners, dawniej ING TFI. W ramach realizowanego wspólnie projektu zmiany nazwy, działania OS3 podzielone zostały na trzy etapy. Pierwszy opierał się przede wszystkim na komunikacji skierowanej do klientów, dystrybutorów i partnerów biznesowych Towarzystwa. Głównym celem było przygotowanie ich do nadchodzących zmian. W drugim etapie działań agencja skierowała komunikację do szerszej grupy odbiorców. Kampania została podzielona na dwa główne filary wzajemnie wspierające się w realizacji założonych celów. Pierwszym z nich były działania wizerunkowe ukierunkowane na budowanie świadomości nowej marki na polskim rynku. Natomiast drugi filar skupiał się na budowaniu kompetencji marki na poziomie produktowym. Finalny etap opracowanej przez OS3 długoterminowej strategii komunikacji rozpoczął się 21 lipca br. gdy ING TFI ostatecznie zmieniło nazwę na NN Investment Partners TFI.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).