Dawka taniej energii od Orange w kampanii agencji Publicis

O zaletach korzystania z Orange Energia ma informować kampania przygotowana przez agencję Publicis. W ramach popularnego formatu kreatywnego z udziałem Rodzinki.pl do korzystania z nowej usługi zachęca Natalia Boska. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, internecie i radiu.

Zdecydowaliśmy się przedstawić ofertę, angażując Natalię Boską, która zużywa najwięcej energii przy codziennych obowiązkach. Jednak dzięki Orange nie musi się bać o wysokość swoich rachunków” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis Poland.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała dwie wersje spotu. Pierwsza w z nich będzie emitowana w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Druga jest przeznaczona do emisji w popularnych serwisach internetowych. W przypadku radia kampania będzie prowadzona na falach RMF, Radia Zet oraz rozgłośni należących do sieci Drapacz Chmur.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Magdalena Korzyńska (Senior Copywriter), Anna Bińczyk (Senior Art Director), Katarzyna Majewska (TV and Radio Producer), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Ania Kubeł (Account Supervisor), Magdalena Szlasa (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager). Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Badi Badi. Realizację dźwięku powierzono firmie Lunapark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Initiative. Reżyserię spotów powierzono Michałowi Gaździe.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).