19.09.15, 19:00
Interaktywna historia browarnictwa w projekcie Pilsner Urquell i Gazeta.pl
„Idealny smak” to tytuł akcji content marketingowej realizowanej przez serwisy grupy Gazeta.pl z marką Pilsner Urquell i domem mediowym MEC. W ramach projektu powstała strona Idealnysmak.Gazeta.pl, która w nowoczesnej formie interactive storytelling przedstawia historię browarnictwa i opowiada o wszystkim, co związane z poszukiwaniem idealnego smaku piwa.
Akcja „Idealny smak” realizowana w portalu Gazeta.pl to połączenie treści redakcyjnych z działaniami reklamowymi dotyczącymi marki Pilsner Urguell. Na stronie Idealnysmak.Gazeta.pl można znaleźć interaktywne treści stworzone na potrzeby akcji przez redakcje sześciu serwisów z grupy Gazeta.pl – Wiadomości, Pieniądze, Kultura, Podróże, Ugotuj.to i Logo24.pl. Oprócz tradycyjnych publikacji wykorzystane zostały materiały wideo, zdjęcia i interaktywne mapy.
Strona Idealnysmak.Gazeta.pl powstała z zastosowaniem technologii RWD (responsive web design), dzięki czemu dostosowuje się do rozmiaru ekranu i jest czytelna na urządzeniach mobilnych. Serwis jest także niezwykle atrakcyjny wizualnie, m.in. poprzez użytą technikę parallax scrolling, która tworzy iluzję głębi na dwuwymiarowym obrazku dzięki przesuwaniu się tła wolniej niż pozostałych elementów serwisu.
Akcja „Idealny smak” wystartowała 17 września br. i potrwa miesiąc.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze