19.09.15, 19:00

Interaktywna historia browarnictwa w projekcie Pilsner Urquell i Gazeta.pl

Interaktywna historia browarnictwa w projekcie Pilsner Urquell i Gazeta.pl
Fot.: materiały prasowe

„Idealny smak” to tytuł akcji content marketingowej realizowanej przez serwisy grupy Gazeta.pl z marką Pilsner Urquell i domem mediowym MEC. W ramach projektu powstała strona Idealnysmak.Gazeta.pl, która w nowoczesnej formie interactive storytelling przedstawia historię browarnictwa i opowiada o wszystkim, co związane z poszukiwaniem idealnego smaku piwa.

Akcja „Idealny smak” realizowana w portalu Gazeta.pl to połączenie treści redakcyjnych z działaniami reklamowymi dotyczącymi marki Pilsner Urguell. Na stronie Idealnysmak.Gazeta.pl można znaleźć interaktywne treści stworzone na potrzeby akcji przez redakcje sześciu serwisów z grupy Gazeta.pl – Wiadomości, Pieniądze, Kultura, Podróże, Ugotuj.to i Logo24.pl. Oprócz tradycyjnych publikacji wykorzystane zostały materiały wideo, zdjęcia i interaktywne mapy.

Strona Idealnysmak.Gazeta.pl powstała z zastosowaniem technologii RWD (responsive web design), dzięki czemu dostosowuje się do rozmiaru ekranu i jest czytelna na urządzeniach mobilnych. Serwis jest także niezwykle atrakcyjny wizualnie, m.in. poprzez użytą technikę parallax scrolling, która tworzy iluzję głębi na dwuwymiarowym obrazku dzięki przesuwaniu się tła wolniej niż pozostałych elementów serwisu.

Akcja „Idealny smak” wystartowała 17 września br. i potrwa miesiąc.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).