27.09.15, 18:00
Trwa kampania CCC od OS3
OS3 rozpoczęło realizację intensywnej kampanii online dla marki CCC. Działania obejmują promocję nowej kolekcji marek Lasocki oraz Sprandi.
Agencja odpowiada za zaplanowanie i realizację kampanii wizerunkowej nowej kolekcji CCC jesień/zima 2015. Do zadań OS3 należała strategia oraz kreacja kampanii (w tym interaktywne formy video, banery, mailingi).
Realizowana przez agencję strategia, ma na celu zaprezentowanie dwóch kolekcji butów sportowych Sprandi. W realizacji kampanii wykorzystano materiały reklamowe z Top Modelką Anją Rubik i jej mężem Sashą Knezevicem.
Agencja jest odpowiedzialna również za obsługę marki CCC na platformach Facebook i Instagram,. Komunikacja została podzielona na trzy kategorie tematyczne – produkt, lifestyle oraz fashion.
Dodatkowo agencja uruchomiła również kanał na portalu Youtube.com, który systematycznie będzie rozwijany o nowe materiały video. Obecnie na kanale można zobaczyć m.in. spoty reklamowe z paryskiej sesji Anji Rubik dla jesienno-zimowej kolekcji marki CCC.
Kampania jest pierwszym elementem planu uaktywnienia marki CCC w sieci.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze