09.10.15, 01:00
Internauci mogą zwiedzić browar w Pilznie w akcji marki Pilsner
5 października br. wystartowała kolejna digitalowa aktywacja marki Pilsner Urquell. Korzystając z technologii Google Street View fani czeskiej marki mogą zwiedzić browar w Pilznie, gdzie od 1842 r. Pilsner warzony jest według tradycyjnej receptury. Uczestnicy wycieczki mogą również grać o nagrody.
Interaktywna wycieczka dostępna jest na stronie www.pilsner.pl. W czasie wycieczki pokazane są najważniejsze miejsca w browarze oraz krótkie materiały wideo. Uczestnicy wirtualnego spaceru, zainteresowani historią browaru mogą wziąć udział w quizie i sprawdzić swoją piwną wiedzę. Na każdym z ośmiu przystanków czekają na nich pytania testowe, dotyczące historii i procesu warzenia piwa Pilsner Urquell. Pierwsze pięćset osób, które prawidłowo rozwiązało test, otrzymało czteropaki Pilsner Urquell w limitowanej edycji retro. Dodatkowo osoby, które w najbardziej kreatywny sposób odpowiedzą na pytanie otwarte, otrzymają jeden ze stu oryginalnych kufli Pilsner Urquell.
Konkurs „Wycieczka po browarze” potrwa do 30 października. Aktywację wspiera kampania display oraz działania reklamowe na Facebooku.
Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. Za dobór i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MEC.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze