29.10.15, 19:00

Jazda w stylu MINI. Niestandardowa akcja na Spotify

KV akcji
Fot.: materiały prasowe

250 godzin muzyki, 7 tys. odsłon i średnio 63 tys. dziennego zasięgu na Facebooku - takimi wynikami zakończyła się akcja Jazda w stylu MINI przygotowana przez MINI Polska. Niestandardowa forma komunikacji z fanami towarzyszyła udostępnieniu nowej wersji aplikacji samochodowej, MINI Connected. Akcję wspierał ambasador marki - dziennikarz i showman Piotr Kędzierski.

MINI Polska podsumowała wyniki wakacyjnej kampanii, prowadzonej w serwisie Spotify. Celem akcji było wyjście poza standardowe kanały komunikacji marki, a przy okazji promocja samochodowej aplikacji MINI Connected, dzięki której kierowca MINI może w prosty sposób połączyć się z portalami społecznościowymi, używać nawigacji czy - po raz pierwszy - bezpłatnie korzystać ze Spotify.

Po zalogowaniu się przez użytkowników do aplikacji konkursowej na Spotify, należało wybrać jedno z czterech MINI, które najlepiej odzwierciedlało charakter użytkownika oraz stworzyć playlistę najbardziej pasującą do wybranego modelu auta. 

Jaki jest gust muzyczny fanów i użytkowników marki MINI Polska? W większości playlist, uczestnicy postawili na odprężający i nastrojowy chillout. Najczęściej wybieranymi wykonawcami byli: Major Lazer, One Republic, Beyonce czy Pharell Williams, a na playliście królowały takie utwory jak "My love", "I don’t like it", "Lean on". Najbardziej muzycznymi miastami okazały się: Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław oraz Gdańsk.

W ramach konkursu rozdano 100 kodów premium Spotify. Zwycięzcy zostali wyłonieni za pomocą głosowania użytkowników oraz wyboru jury, w którym zasiadał ambasador marki. Dwie osoby, które stworzyły najlepsze playlisty, otrzymały nagrodę główną: samochód MINI na weekend oraz oryginalne gadżety MINI.

Akcję zrealizowała agencja Get More Social, wchodząca w skład Grupy dotPR.

Komentarze

Powiązane

07.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Zadbane dłonie o każdej porze roku. Kampania marki Cztery Pory Roku
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku prowadzona pod hasłem „Zadbane dłonie o każdej porze roku”, która jest skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry.
07.02.23, 20:04
| reklama & PR » informacje
Linkleaders marki obsłuży markę ESET na polskim rynku
Do grona klientów praktyki Tech & Services agencji PR i EB Linkleaders dołączyła marka ESET działająca w obszarze rozwiązań cyberbezpieczeństwa. Agencja odpowiada za relacje z mediami i pozycjonowanie ekspertów marki w polskich mediach.
07.02.23, 18:14
| reklama & PR » informacje
Karolina Pilarczyk promuje bezpieczeństwo na drodze w zimowych warunkach w kampanii Alior Bank
Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne. Głównym elementem kampanii są materiały video z udziałem Karoliny Pilarczyk.
07.02.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ze Snickers ogarniesz zimę. Kampania outdoorowa marki Snickers
Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania marki Snickers, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
07.02.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Sebastian Huber na czele LifeTube Content Lab
LifeTube (Grupa LTTM) uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które mają zwiekszyć przychody pasywne twórcom. W tym celu powołano nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
07.02.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
Bauer wprowadza znak jakości i rozpoczyna kampanię kampanię promocyjną swoich tytułów
Od lutego br. na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się nowy znak - „Dobra Prasa!”. Dodatkowo wydawnictwo rozpoczęło kampanię mająca na celu promocję swoich tytułów.
07.02.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria marki Grześki. Do wygrania vouchery ze strony Wyjątkowy Prezent
1 lutego br. ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian. Do wygrania są vouchery na oferty ze strony Wyjątkowy Prezent.
07.02.23, 08:58
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby na pokładzie Tigers. Krakowski oddział przenosi się do AFI Europe
Na początku br. Do zespołu agencji marketingowej Tigers dołączyli: Katarzyna Mıstaçoğlu, Oscar Dąbkowski, Joanna Dubielewska, Łucja Faszczewska i Patryk Karmoliński. Dodatkowo, krakowski oddział Tigers przenosi się do nowej siedziby - AFI EUROPE.
07.02.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Jakub Zeid (DevaGroup)
Jakub Zeid - SEO Expert w DevaGroup podsumowuje 2022 rok w branży SEO. 
06.02.23, 19:58
| reklama & PR » ludzie
Marcin Lewandowski członkiem zespołu marketingu Decathlon Polska
W 2023 r. marka Decathlon postanowiła powiększyć swój dział pracujący nad obszarem marketingu. Nowym członkiem zespołu został Marcin Lewandowski, który rozpoczął pełnowymiarową pracę na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu Sportowego w Decathlon Polska.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.