29.10.15, 19:00

Jazda w stylu MINI. Niestandardowa akcja na Spotify

KV akcji
Fot.: materiały prasowe

250 godzin muzyki, 7 tys. odsłon i średnio 63 tys. dziennego zasięgu na Facebooku - takimi wynikami zakończyła się akcja Jazda w stylu MINI przygotowana przez MINI Polska. Niestandardowa forma komunikacji z fanami towarzyszyła udostępnieniu nowej wersji aplikacji samochodowej, MINI Connected. Akcję wspierał ambasador marki - dziennikarz i showman Piotr Kędzierski.

MINI Polska podsumowała wyniki wakacyjnej kampanii, prowadzonej w serwisie Spotify. Celem akcji było wyjście poza standardowe kanały komunikacji marki, a przy okazji promocja samochodowej aplikacji MINI Connected, dzięki której kierowca MINI może w prosty sposób połączyć się z portalami społecznościowymi, używać nawigacji czy - po raz pierwszy - bezpłatnie korzystać ze Spotify.

Po zalogowaniu się przez użytkowników do aplikacji konkursowej na Spotify, należało wybrać jedno z czterech MINI, które najlepiej odzwierciedlało charakter użytkownika oraz stworzyć playlistę najbardziej pasującą do wybranego modelu auta. 

Jaki jest gust muzyczny fanów i użytkowników marki MINI Polska? W większości playlist, uczestnicy postawili na odprężający i nastrojowy chillout. Najczęściej wybieranymi wykonawcami byli: Major Lazer, One Republic, Beyonce czy Pharell Williams, a na playliście królowały takie utwory jak "My love", "I don’t like it", "Lean on". Najbardziej muzycznymi miastami okazały się: Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław oraz Gdańsk.

W ramach konkursu rozdano 100 kodów premium Spotify. Zwycięzcy zostali wyłonieni za pomocą głosowania użytkowników oraz wyboru jury, w którym zasiadał ambasador marki. Dwie osoby, które stworzyły najlepsze playlisty, otrzymały nagrodę główną: samochód MINI na weekend oraz oryginalne gadżety MINI.

Akcję zrealizowała agencja Get More Social, wchodząca w skład Grupy dotPR.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).