28.01.16, 15:00
COSTA COFFEE na Instagramie. Nowa odsłona projektu COSTAgram
COSTA COFFEE w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej stawia nacisk na social media. Wykorzystując potencjał Instagrama, marka kolejny raz zaprasza do wspólnego odkrywania kawowych tajemnic w wirtualnym świecie. Dzięki kolejnej odsłonie projektu COSTAgram poznamy bohaterów najnowszej kampanii reklamowej marki COSTA COFFEE – sylwetki baristów oraz legendarne kawy Corto i Flat White.
Najnowszy koncept nowatorskiego projektu COSTAgram pozwala – za pomocą tagów – przemieszczać się po publikowanych materiałach – zdjęciach i krótkich filmach. Aby poznać świat COSTA COFFEE, jej ambasadorów oraz flagowe produkty, wystarczy wybrać właściwy profil ze strony głównej @costagram_costacoffee. Inspiracją dla przekazów na profilu marki na Instagramie stała się najnowsza kampania „Kawiarnia z serca Londynu”. COSTA COFFEE za pośrednictwem swoich baristów prezentuje świat marki. W najnowszej odsłonie projektu ruszyły trzy profile – Mistrzowie Latte Art, Flat White oraz Corto. Nowe profile uzupełniają istniejące profile, które powstały przy okazji startu wiosennej oraz letniej kampanii reklamowej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze