15.03.16, 09:00
Knorr lokuje budżet w OS3
Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie kampanii wprowadzającej na polski rynek nową gamę produktów Knorr Naturalnie smaczne! z portfolio firmy UNILEVER.
Agencja OS3 jest odpowiedzialna za obsługę kampanii w obszarze digital, outdoor oraz ambitne. W ramach realizowanego projektu, działania OS3 obejmą stworzenie komunikacji w wyżej wymienionych kanałach, w tym kampanię online, www oraz współpracę z liderami opinii.
To nie pierwsza realizacja dla marki Knorr. W przeszłości współpraca obejmowała realizacje z zakresu projektowania stron, kampanii display, e-mail marketingu oraz social media. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze