18.05.16, 08:00
Heineken w kampanii odnosi się do kultowego przeboju Bohemian Rhapsody grupy Queen
Wystartowała nowa kampania marki Heineken, w której marka chce zabrać swoich konsumentów w muzyczną podróż.
Kampanię Live Your Music wspiera spot reklamowy, który bezpośrednio odnosi się do legendarnej ballady rockowej – „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen. W 40. rocznicę wydania utworu Heineken chce pokazać jak ważną i emocjonalną rolę może odgrywać muzyka w życiu każdej osoby. W spocie tym marka podkreśla siłę jaką niesie ze sobą przeżywanie muzyki. Jak podkreśla Heineken, tTo właśnie dla takich chwil angażuje się w wydarzenia muzyczne, wspierając fanów i dając możliwość wspólnego przeżywania twórczości ulubionych artystów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze