27.05.16, 13:00

Agencja Ogilvy PR w Związku Firm Public Relations

Logo ZFPR
Fot.: materiały prasowe

Agencja Ogilvy PR dołączyła do Związku Firm Public Relations. Ogilvy PR świadczy kompleksowe usługi z zakresu komunikacji produktów i marek. Główni klienci agencji to: Huawei, TK Maxx i Grohe. 

Ogilvy Public Relations to jedna z największych sieciowych agencji na świecie. W Polsce nieustannie poszerzamy portfolio swoich klientów i powiększamy zespół” – mówi Tomasz Cichocki, dyrektor Ogilvy PR w Polsce. „Chcemy być aktywnym uczestnikiem rozwoju sektora public relations w Polsce, dlatego cieszę się, że dołączamy do grona agencji zrzeszonych w Związku Firm Public Relations” – dodaje Cichocki.

Przystąpienie do Związku Ogilvy PR to potwierdzenie woli współdziałania profesjonalnych firm PR na rzecz rozwoju i podnoszenia standardów polskiej branży public relations. Poszerzające się grono członków ZFPR świadczy też o istocie organizacji branżowych i możliwości ich dużego wpływu na pozytywne kształtowanie warunków biznesowych oraz etycznych w środowisku. Cieszymy się, że agencja Ogilvy PR dołączyła do grona ZFPR. Jesteśmy przekonani, że wspólnie podejmiemy ważne dla branży tematy” - komentuje Grzegorz Szczepański, Prezes Związku Firm Public Relations.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).