20.08.16, 12:00

Serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska z rekordową liczbą użytkowników

Logo serwisu
Fot.: materiały prasowe

Serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska w trakcie Igrzysk XXXI Olimpiady w Rio de Janeiro odwiedza dziennie średnio 1,78 mln użytkowników. W rekordowym dniu, 16 sierpnia br., serwisy sportowe Grupy odwiedziło ponad 2,1 mln użytkowników.

Grupa Onet-RAS Polska wysłała do Rio siedmiu dziennikarzy, w tym reporterów wideo i fotografa, którzy wraz z newsroomem sportowym Onetu i „Przeglądu Sportowego”, relacjonują przebieg zmagań sportowców przez siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Dodatkowo, codziennie o godz. 9:00, ze studia Onet w Warszawie, nadawany jest na żywo program "Misja Rio", w którym gośćmi Michała Pola są wybitni polscy sportowcy: Władysław Kozakiewicz, Marek Kolbowicz, Otylia Jędrzejczak, Julia Michalska-Płotkowiak czy Krzysztof Ignaczak.

Podobnie jak w przypadku EURO, tak i podczas igrzysk redakcja newsroomu sportowego konsekwentnie realizuje założone plany. Nie boję się powiedzieć, że jesteśmy najbardziej kompleksowym źródłem informacji o wydarzeniach w Rio. Nie tylko o wynikach, ale i o tym co dzieje się przed i po występach - o wielu głębokich emocjach, które w ostatnich dniach towarzyszyły naszym sportowcom. Niezmiennie popularnością cieszy się program "Misja Rio", który jest kopalnią fachowych komentarzy, ale i anegdot ujawnianych przez naszych uznanych zawodników” - mówi Michał Pol, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego i serwisów sportowych Grupy Onet-RAS Polska.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).