01.09.16, 09:09

Marcin Olkowicz Dyrektorem Generalnym Zarządu Związku Firm Public Relations

Marcin Olkowicz
Fot.: materiały prasowe

Zarząd Związku Firm Public Relations podjął decyzję o powołaniu z dniem 1 września br. Marcina Olkowicza na nowo utworzone stanowisko Dyrektora Generalnego ZFPR i powierzeniu mu odpowiedzialności za realizację bieżącej polityki, kreowanie strategii oraz wdrażanie planów rozwoju organizacji. 

Zmiany w strukturze ZFPR, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty w branży PR, podyktowane są nową wizją rozwoju organizacji. Na nowym stanowisku, Olkowicz odpowiedzialny będzie, m.in. za zarządzanie relacjami z interesariuszami, mediami oraz realizację kluczowych inicjatyw programowych.

Olkowicz związany jest z branżą PR od ponad 20 lat. W końcu lata 90. odpowiadał za PR i komunikację korporacyjną w grupie bankowo-ubezpieczeniowej Kredyt Banku. W kolejnych latach współtworzył agencje PR, pracował jako menedżer, niezależny konsultant ds. komunikacji i szef działów szkoleń agencji PR. Od 2011 r. jako Chief Knowledge Officer odpowiedzialny był za kształtowanie oferty szkoleniowej SKM SAR. Prowadził uzgodnienia programowe dotyczące edukacji z zakresu PR i zintegrowanej komunikacji marketingowej z najbardziej prestiżowymi uczelniami publicznymi i prywatnymi w Polsce, m.in. Uniwersytetem Jagiellońskim, Collegium Civitas, SWPS czy School of Form (SWPS). Jest współautorem inicjatyw prowadzących do stworzenia Sektorowej Rady ds. Kompetencji, działającej w branży komunikacji marketingowej. Realizował szereg inicjatyw kształtujących i promujących standardy etyczne w branży komunikacyjnej (projekt dialogu branżowego Klient – Agencje). Reprezentuje rynek komunikacji w radach i zespołach doradczych przy wyższych uczelniach i gremiach naukowych. Prowadzi cykle warsztatowe zarówno z praktyki public relations, komunikacji kryzysowej w IR, HR i PR, tożsamości i wizerunku, jak i roli komunikacji w praktyce menedżerskiej czy doskonalenia umiejętności osobistych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).