15.09.16, 17:00

Awanse w OS3

Logo agencji OS3
Fot.: materiały prasowe

W ramach zmian w strukturze działu Client Service, który z początkiem sierpnia objął Michał Wiśniewski  - Client Service Director, powstało nowe stanowisko – Group Account Director. Obejmie je Ewa Dołbniak, dotychczasowy Account Director. Także Maciej Hilt, pełniący do tej pory funkcję Account Supervisora, otrzymał promocję i z początkiem września został Account Directorem.

Ewa Dołbniak jest związana z OS3 od 2015 roku, a z branżą od ponad 11 lat. W tym okresie odpowiedzialna była za tworzenie strategii, realizacje kampanii, budowanie wizerunku marek i zarządzanie nimi od strony klienckiej, pracując dla Philip Morris w Polsce i Rumunii (marka Marlboro), CEDC International (marka Bols) oraz Philips Polska (marka SAECO). Jako Group Account Manager Ewa odpowiedzialna będzie za koordynację pracy podległych zespołów i realizację postawionych przed nimi celów biznesowych, a raportować będzie do Michała Wiśniewskiego – Client Service Directora.

Maciej Hilt jest związany z OS3 od 2012 r. Podczas całej kariery w OS3, drogą awansu, systematycznie obejmował kolejne stanowiska - początkowo jako Senior Account Executive - aż po szczeble menadżerskie. Pracował między innymi nad projektami dla: CCC, Volvo, Philips czy Intel. Głównymi zadaniami Macieja Hilta na nowym stanowisku będzie koordynacja projektów dla kluczowych klientów agencji, realizacja strategii biznesowej firmy oraz dbanie o relacje z klientami. Maciej będzie raportował bezpośrednio do Ewy Dołbniak.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).