06.10.16, 10:00

Nowi pracownicy w zespole MullenLowe Warsaw

Logo agencji MullenLowe Warsaw
Fot.: materiały prasowe

Zespół agencji MullenLowe Warsaw wzbogacił się o nowe osoby. Do działu kreacji dołączyło dwóch doświadczonych specjalistów – Sławomir Bełch i Piotr Gardocki, a dział client service wzmocnił się o Annę Stawską.

Anna Stawska objęła stanowisko Account Directora. W branży marketingowej i reklamie pracuje od 13 lat. Przez ostatnie 4,5 roku pracowała w Streetcom Polska, gdzie nadzorowała zespół obsługi klienta oraz prowadziła kampanie dla marketerów z kategorii FMCG, retail i usług. Wcześniej związana była z sieciowymi agencjami reklamowymi TBWA, Y&R oraz McCann Erickson.

Sławomir Bełch obejmujący stanowisko Senior Art Directora jest absolwentem Warszawskiej ASP na Wydziale Grafiki. W branży reklamowej działa od 11 lat. Doświadczenie zdobywał ,m. in. w: Momentum Worldwide, Tippingpoint, FCB Warsaw oraz IQ Marketing. Tworzył kreacje BTL, ATL i digital dla takich marek jak: Jacobs, Milka, Nivea, UPC, Krakus, SC Johnson, Radio Eska, VW Bank, Bols, Absolut, Herbapol Lublin, Polpharma, Bank BGŻ, Meybeline, Nestle.

Piotr Gardocki w MullenLowe pełnić będzie obowiązki Senior Digital Copywritera. Z branżą reklamową związany jest od siedmiu lat. Swoje doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak BBDO, Grey, JWT czy VML, gdzie odpowiadał za kreację kampanii digitalowych i crossplatformowych. Z powodzeniem realizował projekty, m.in. dla IKEA, Microsoft, H&M, Lay's, Ernst & Young, Mercedes-Benz, Allegro, mBanku.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.