06.10.16, 10:00
Nowi pracownicy w zespole MullenLowe Warsaw
Zespół agencji MullenLowe Warsaw wzbogacił się o nowe osoby. Do działu kreacji dołączyło dwóch doświadczonych specjalistów – Sławomir Bełch i Piotr Gardocki, a dział client service wzmocnił się o Annę Stawską.
Anna Stawska objęła stanowisko Account Directora. W branży marketingowej i reklamie pracuje od 13 lat. Przez ostatnie 4,5 roku pracowała w Streetcom Polska, gdzie nadzorowała zespół obsługi klienta oraz prowadziła kampanie dla marketerów z kategorii FMCG, retail i usług. Wcześniej związana była z sieciowymi agencjami reklamowymi TBWA, Y&R oraz McCann Erickson.
Sławomir Bełch obejmujący stanowisko Senior Art Directora jest absolwentem Warszawskiej ASP na Wydziale Grafiki. W branży reklamowej działa od 11 lat. Doświadczenie zdobywał ,m. in. w: Momentum Worldwide, Tippingpoint, FCB Warsaw oraz IQ Marketing. Tworzył kreacje BTL, ATL i digital dla takich marek jak: Jacobs, Milka, Nivea, UPC, Krakus, SC Johnson, Radio Eska, VW Bank, Bols, Absolut, Herbapol Lublin, Polpharma, Bank BGŻ, Meybeline, Nestle.
Piotr Gardocki w MullenLowe pełnić będzie obowiązki Senior Digital Copywritera. Z branżą reklamową związany jest od siedmiu lat. Swoje doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak BBDO, Grey, JWT czy VML, gdzie odpowiadał za kreację kampanii digitalowych i crossplatformowych. Z powodzeniem realizował projekty, m.in. dla IKEA, Microsoft, H&M, Lay's, Ernst & Young, Mercedes-Benz, Allegro, mBanku.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze