23.10.16, 11:00

Kampania Rummikub 3w1 od OS3

Landing page
Fot.: materiały prasowe

OS3 przygotowało multikanałową kampanię dla nowego wariantu gry towarzyskiej – Rummikub 3w1. 

Agencja odpowiedzialna jest za koncept oraz strategię komunikacyjną, aktywacje w social media i przygotowanie dedykowanego landing page’a. Zespół współpracował także przy produkcji spotu telewizyjnego oraz działaniach POS. To pierwsza realizacja dla TM Toys zrealizowana przez OS3.

Kampania dla nowej wersji gry, autorstwa OS3 bazuje na personifikacji Jokera, który w grze jest elementem burzącym plany przeciwnika. W ramach działań komunikacyjnych agencja przygotowała dedykowany landing page, na którym gracze nie tylko poznają reguły rządzące Rummikub 3w1, ale mogą się dowiedzieć także czym jest globalna społeczność fanów Rummikub i poznają innych jej członków. Strona udostępnia również użytkownikom wyszukiwarkę, pozwalającą na odnalezienie sklepów gdzie można kupić grę. Aby wzmocnić przekaz, rozpoczęto intensywne działania na profilach Facebook oraz Instagram, za którego pośrednictwem każdy gracz może, m.in. wrzucić własną fotkę pokazującą jak „wymiata” w Rummikub, dołączając w ten sposób do innych fanów z całego świata. OS3 współpracowało także przy produkcji spotu telewizyjnego oraz przygotowaniu działań POS w salonach Empik.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).