23.10.16, 11:00
Kampania Rummikub 3w1 od OS3
OS3 przygotowało multikanałową kampanię dla nowego wariantu gry towarzyskiej – Rummikub 3w1.
Agencja odpowiedzialna jest za koncept oraz strategię komunikacyjną, aktywacje w social media i przygotowanie dedykowanego landing page’a. Zespół współpracował także przy produkcji spotu telewizyjnego oraz działaniach POS. To pierwsza realizacja dla TM Toys zrealizowana przez OS3.
Kampania dla nowej wersji gry, autorstwa OS3 bazuje na personifikacji Jokera, który w grze jest elementem burzącym plany przeciwnika. W ramach działań komunikacyjnych agencja przygotowała dedykowany landing page, na którym gracze nie tylko poznają reguły rządzące Rummikub 3w1, ale mogą się dowiedzieć także czym jest globalna społeczność fanów Rummikub i poznają innych jej członków. Strona udostępnia również użytkownikom wyszukiwarkę, pozwalającą na odnalezienie sklepów gdzie można kupić grę. Aby wzmocnić przekaz, rozpoczęto intensywne działania na profilach Facebook oraz Instagram, za którego pośrednictwem każdy gracz może, m.in. wrzucić własną fotkę pokazującą jak „wymiata” w Rummikub, dołączając w ten sposób do innych fanów z całego świata. OS3 współpracowało także przy produkcji spotu telewizyjnego oraz przygotowaniu działań POS w salonach Empik.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze