19.10.16, 20:00
Stuhr, Globisz, Turnau, Sikorowski, Makłowicz, Wodecki twarzami akcji edukacyjnej 94%
15 października br. na krakowskich ulicach pojawiły się billboardy z apelem znanych i lubianych krakowian, popierających inicjatywę 94%.
Ambasadorami akcji edukacyjnej 94% są, m.in.: Jerzy Stuhr, Krzysztof Globisz, Andrzej Sikorowski, Robert Makłowicz, Grzegorz Turnau i Zbigniew Wodecki, włączyła się także nasza agencja. Opus B zaangażował się pro bono w stworzenie pełnej koncepcji kreatywnej oraz w realizację kampanii.
Kampania 94% to edukacyjny projekt zainicjowany przez grupę mieszkańców Krakowa – miasta, w którym problem smogu i szkodliwego wpływu na zdrowie mieszkańców jest bardzo zauważalny. Według szacunków WHO rocznie z powodu smogu umiera w Krakowie ok. 1400 osób. Z przeprowadzonych niedawno badań sondażowych wynika, że 94% krakowian chce jak najszybszych działań w celu redukcji smogu. Mimo świadomości problemu, mieszkańcy Krakowa nie zawsze wiedzą, jak postępować w okresie, kiedy są narażeni na szkodliwe działanie smogu – dlatego właśnie powstała inicjatywa edukacyjna 94%.
W kampanii, która potrwa w Krakowie przez kilka tygodni, wykorzystane są billboardy, ekrany LED oraz regionalne stacje radiowe. Opus B odpowiada za kreację i produkcję materiałów graficznych i animacji, współpracę z artystami oraz wspiera kampanię w social media. Partnerem mediowym akcji 94% jest IQ Media.
Agencja wspiera inicjatywę pro bono.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze