19.10.16, 20:00

Stuhr, Globisz, Turnau, Sikorowski, Makłowicz, Wodecki twarzami akcji edukacyjnej 94%

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

15 października br. na krakowskich ulicach pojawiły się billboardy z apelem znanych i lubianych krakowian, popierających inicjatywę 94%. 

Ambasadorami akcji edukacyjnej 94% są, m.in.: Jerzy Stuhr, Krzysztof Globisz, Andrzej Sikorowski, Robert Makłowicz, Grzegorz Turnau i Zbigniew Wodecki, włączyła się także nasza agencja. Opus B zaangażował się pro bono w stworzenie pełnej koncepcji kreatywnej oraz w realizację kampanii.

Kampania 94% to edukacyjny projekt zainicjowany przez grupę mieszkańców Krakowa – miasta, w którym problem smogu i szkodliwego wpływu na zdrowie mieszkańców jest bardzo zauważalny. Według szacunków WHO rocznie z powodu smogu umiera w Krakowie ok. 1400 osób. Z przeprowadzonych niedawno badań sondażowych wynika, że 94% krakowian chce jak najszybszych działań w celu redukcji smogu. Mimo świadomości problemu, mieszkańcy Krakowa nie zawsze wiedzą, jak postępować w okresie, kiedy są narażeni na szkodliwe działanie smogu – dlatego właśnie powstała inicjatywa edukacyjna 94%.

W kampanii, która potrwa w Krakowie przez kilka tygodni, wykorzystane są billboardy, ekrany LED oraz regionalne stacje radiowe. Opus B odpowiada za kreację i produkcję materiałów graficznych i animacji, współpracę z artystami oraz wspiera kampanię w social media. Partnerem mediowym akcji 94% jest IQ Media.

Agencja wspiera inicjatywę pro bono.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).